Wij hebben een leuke dag gehad. Twee van de vijf kandidaten op de foto. Wij vonden de rij bij Marlijn net als meerdere mensen erg rommelig, vooral op het laatst. Asociale mensen die voorkropen. Stonden eerst goed in de U-vormige rij maar draaiden zich halverwege om zodat ze ineens bijna vooraan stonden. En als je er dan wat van zegt begrijpen ze je niet. Met als gevolg dat de fans die wel netjes in de rij stonden niet meer aan de beurt kwamen. Erg jammer zulke mensen.
Ja dat klopt, wij stonden ook in die rij, we kwamen van Carolina af en zagen dat tot in de richting van de ingang van het café bij de hoofdingang stond dus wij waren omgelopen om via die deur aan te sluiten in de rij bij Marlijn. Maar toen wij door die deur kwamen kregen wij te horen dat deze rij dus in in U vorm stond en waren we maar weer omgelopen en netjes achteraan gesloten.
Maar toen wij bij die deur stonden kwamen er dus diverse mensen via die deur en voegde zich zo tussen de rij. Dus ik er even wat van zeggen tegen die gene, en wanneer ze geen krimp gaven gewoon even erop in blijven praten en uiteindelijk draaide zich wel om. En tegen het einde waren er mensen die zich ook via de ingang bij Carolina er tussen wurmde of inderdaad halverwege omdraaien. Dus daar zei ik ook maar even iets van, vaak gingen ze dan of weg of alsnog achteraan aansluiten.
De rij bij Rik was erg goed georganiseerd vond ik, er werd gelijk overgegaan tot op de foto gaan met kleine groepjes, en Carolina liep ook snel door.
Bij Martine en Margriet zijn wij verder net meer geweest. De kandidaten die we graag wilde hadden we gehad.
Maar het was qua rijen beter georganiseerd dan vorig jaar. Want toen was het vooral rond Susan gewoon een groot wespennest. En ik miste wel de papiertjes met wie waar stond. Was ook wel handig