Maar toen wij door die deur kwamen kregen wij te horen dat deze rij dus in in U vorm stond.
De rij bij Rik was erg goed georganiseerd vond ik, er werd gelijk overgegaan tot op de foto gaan met kleine groepjes, en Carolina liep ook snel door.
Maar het was qua rijen beter georganiseerd dan vorig jaar. Want toen was het vooral rond Susan gewoon een groot wespennest. En ik miste wel de papiertjes met wie waar stond. Was ook wel handig
Ik ben bang dat je een wespennest rondom populaire kandidaten nooit weet te voorkomen, tenzij je een in/uitgang qua wandelpad van te voren creeërt, maar dat past niet bij het concept: de binnenplaats zelf moet zo open mogelijk blijven omdat de onderdelen (vragenvuur, veiling, meet&greet) snel elkaar opvolgen. Vorig jaar was het raak bij Susan, dit jaar bij Marlijn (heb haar niet persoonlijk kunnen bedanken voor het ingaan op mijn verzoekje
)
Rik/Margriet waren ook drukke rijen, was bij Margriet begonnen al stond ik eerst bij waar Marlijn even later zou komen. Nadat ik bij de rij van Margriet achteraan aansloot en toen naar Rik ging was er geen doorkomen aan. (zo leek het althans) Maar plots kwam daar de vaart er wel in, dankzij de kandidatenassistente ter plekke die mij nog van Moltalk herkende
Nadien wou ik dus nog kijken of ik Marlijn kon bedanken, maar met die rij in een U-vorm zat dat er niet meer in qua tijd. (ik wou haar ook niet 'belagen' nadat het meet&greet deel erop zat terwijl ze op weg was naar achter de schermen) Dus dan maar naar Miss Molly & Me op mijn verjaardag
Papiertjes ophangen was wel handig geweest, dan weet je op voorhand waar je moet gaan staan om in elk geval een kandidaat gehad te hebben. Wat meer zou helpen zijn 'lichte' dranghekken zoals museumpaaltjes of linten die gebaande paden aangeven waar de wachtrij is en waar het wandelpad om nadien snel weg te kunnen komen.