Over het niet nakomen van afspraken gesproken:
Tijdens 1 van de Hilversum-edities kon je een grote canvas-foto winnen met jouw favoriete deelnemer. Voor zover ik weet, is die prijs nooit uitgereikt, we hebben het er nog weleens buiten het forum over gehad. Ik meen dat er wel een t-shirt is gemaakt met een foto van de winnaar van de quiz, maar dat was iets anders. Niet dat dat het allerbelangrijkste is, maar het zegt iets over de manier waarop toen (voor zover ik me herinner was het in 2009) de fans leuke dingen in het vooruitzicht werden gesteld. Ja, er waren gebakjes met het mollogo. Leuk, maar die kon je niet bewaren........
Voor de rest: verandering hoeft niet zonder meer een verslechtering te zijn, maar kopieer dan niet 1 op 1 het programma van de Molfandagen in de Observant. Ja, er zijn optredens zo te lezen, maar zit de gemiddelde molloot daarop de wachten? In 2011 werd de organisatie weer teruggegeven aan RN, ik hoop dat ze snel inzien dat RN het veel beter kan. Natuurlijk waren er verbeterpunten: de rijen bij de kandidaten bij de meet en greet. Maar hoe kun je dat nou anders doen? De afgelopen edities vond ik dat al veel beter en geordender gaan dan voorheen.
Ik denk dat de ''gemiddelde'' molloot (wat daaronder dan ook verstaan mag worden) toch wel naar de MFD ''nieuwe stijl'' zal gaan. Al was het alleen maar omdat ''we'' ons die gezellige meeting niet zomaar laten afpakken.