Gefeliciteerd miek!
Had eigenlijk het gevoel dat de witte toch ging winnen, maar niet dus.
Sorry de witte voor een aantal gemene opmerkingen, het is zeker niks persoonlijks en het was allemaal in de game nog zegmaar
Nadat ik al 3x jurylid ben geweest, ookal heb ik maar 1x de samensmelting gehaald, merk ik wel dat ik het belangrijk vind dat de persoon die ik wil dat wilt ook echt gaat winnen en dat ik er dan alles aan ga doen
Bjorrn: Voor het eerst haal je de samensmelting, een totale ommekeer voor jou als speler. Als Survivor fan, met wie zou je iedereen vergelijken uit de echte survivor serie?
Van waardeloos naar best oke ja
Ik zal eerst iedereen die de samensmelting gehaald heeft proberen te doen, die ken ik het beste
Zal de uitleg in spoilers doen voor de mensen die niet alle survivor seizoenen gezien hebben en wel nog willen kijken.
MiekeG is een lastige want daar heb ik nauwelijks mee gepraat, dus die skip ik even.
Jann vergelijk ik met Chaos Kass van Survivor Cagayan, omdat
Jann net als Kass flipt naar de andere alliance terwijl het helemaal niet logisch is om te doen op dat moment
Hillo vergelijk ik met Amanda Kimmel van Survivor China, Micronesia, en Heroes vs Villains.
Allebei in hun derde seizoen voor het eerst weggestemd, en net als Amanda speelt Hillo het spel tactisch heel goed, maar het lukt hem net niet om de jury te overtuigen als hij in de finale staat
HIDM vergelijk ik met Russell Hantz maar dan met een goede social game
Vind idols zonder zelf de clue te winnen
Robbie vergelijk ik met JT van Tocantins en Heroes vs villains.
Vooral vanwege het geven van een idol aan de vijand
Mezelf vind ik lastig, misschien iemand anders die een goeie weet?
Molcrazy vergelijk ik met Hayden van Survivor Blood vs water:
(deze niet lezen hidm en dennis
Valt het hele spel niet zoveel op bijna op het eind wil hij de macht grijpen met een goeie move, wat net niet lukt.
Catshee vergelijk ik met de beste winnaars van survivor die het spel de hele tijd onder controle hadden.
Ik vergeet daarbij even dat hij de halve finale proef verloor
Enkele voorbeelden:
Kim van one world en parvati van cook islands, Micronesia en heroes vs villains
De witte vergelijk ik met Woo van Cagayan:
In de laatste stemronde kan hij de duidelijke favoriet voor de winst wegstemmen maar hij neemt hem mee naar de finale waardoor hij het spel verliest. De witte nam catshee mee.
En miek vergelijk ik met Natelie van Samoa:
Loyaal aan haar alliance en bereikt de finale omdat iedereen denkt haar te kunnen verslaan, uiteindelijk wint ze toch.