Er werd al veel gebiecht voor het spel begon, ik heb nu vanaf april terug gekeken dus ik hoop dat ik alles heb
.
Iemand die al snel weer nieuwsgierig werd was:
Hey D*N,
Zijn de inschrijvingen nu open? Of is het board nog niet algemeen opengezet?
Groet,
MC
De inschrijfformulieren gaan we maar even overslaan, das niet zo interessant.
De king of de biecht doet ons gelijk al een plezier bij zijn inschrijving:
Eerste biecht
Oeh spannend meteen al een klein, schattig, minuscuul biechtje
Ik ga heel eerlijk zijn, ik heb hier belachelijk, bijna gênant, veel zin in. Niet zoveel als bjornn, die langzaamaan verliefd op me is aan het worden en de bromance der bromances met me wil aangaan en die hier volgens mij al sinds zijn geboorte naar uitkijkt, maar toch erg veel zin
Dus ja Blije Bjornn Bjornn en Captain Catshee hebben al een tijdje een alliantie die waarschijnlijk de D*N fanclub gaat heten
Note to self: Ik moet nog een manier gaan bedenken om bij Nieky te gaan slijmen...
Maar ja, ik weet dus niet of Bjornn Bjornn me vertrouwt. Aan de ene kant denk ik dat hij een man crush op me heeft, aan de andere kant denk ik dat hij misschien nog boos is dat ik hem vorig jaar een peuter met een machinegeweer heb genoemd. Dilemma's... NU al.
Bjornn Bjornn heeft me in ieder geval net verteld dat hij voor een driemans-dingetje is benaderd door TimvDoos (heet ie zo?) en nog iemand. Zo'n slecht geheugen
Verder wil MC met catshee naar de laatste twee. Dat rijmt Ik zeg natuurlijk nooit nee We zien wel wat dit gaat worden, haha.
Dus ja, zoals ik al zei. Ik heb er wel weer zin in.
Ik ben vereerd
Bjorrn is alweer stout bezig
Hoi biechtstoel,
First, I love the twists!
Als second, ik ga stoppen met engels praten en ik heb nu al veel pactjes. (Stout heh?)
Ik ga proberen een zo duidelijk mogelijk overzicht geven.
Als eerste heb ik een final 2 deal met Hadewychisdemol.
We hebben meteen toen we ook maar het kleinste gerucht hoorde dat Survivor terugkwam, een pact gemaakt.
Het doel is om alles, maar dan ook alles wat we horen aan elkaar te vertellen zodat we heel veel info hebben. Ook houden we elkaar safe en zo, waardoor we samen in de finale komen en alle beo winnen. We gaan namelijk allebei zo geweldig goed spelen dat er een uitzondering wordt gemaakt op de regel dat er maar 1 winnaar is.
Onze alliance naam is T.I.T.T.I.E.S., ik ben vergeten waarvoor het staat maar dat vertelt HIDM je vast wel.
Alliance 2 is Bjotshee en deze is met Catshee.
Het idee ervan is hetzelfde als het idee van TITTIES, alleen zal ik catshee een stuk minder vertellen. Hij moet wel denken dat we echt een final 2 hebben, en als er iets mis gaat met HIDM, ga ik dat ook echt.
Verder heb ik ook al een pact met Molbelg en Timvdons, omdat we de 3 losers van De Wonderen der Wereld waren.
Dit pact noem ik Trio Hopeloos en ik denk dan ook dat ik hopeloos weinig aan ze zal hebben.
Aangezien het allebei Hero's worden zullen ze wel weggestemd zijn voor ik ook maar bij ze in het team kom
Volgens mij heb ik het redelijk samen kunnen vatten. Ik ga straks nog een biechtje doen want ik krijg al wat interessante informatie binnen.
T.I.T.T.I.E.S. FTW
Wat zouden de moderators van deze biechten vinden
Bjorrn krijgt lucht van "Kill the Kings"
Nou ik heb dus al wat gehoord.
Dankjewel HIDM voor het verklappen
Er is al een complot genaamd ''Kill the Kings'',
die bestaat uit HIDM, Pjotr, Robbieazerty en Molcrazy.
Dit complot lijkt best serieus te zijn en wil de sterke spelers er zo snel mogelijk uit.
Aangezien ik helemaal geen sterke speler ben zullen ze mij wel met rust laten, bovendien is HIDM meer loyaal aan mij dan aan ''Kill the Kings''.
Verder is het plan van HIDM en ik om een alliance van villains te maken, maar dan zonder dat het lijkt alsof wij al langer contact hadden.
HIDM heeft het voorgesteld aan Robbie, omdat we denken dat Pjotr en Molcrazy heroes worden.
Dus dat wachten we even af
T.I.T.T.I.E.S. FTW