Het stopt maar niet met die toneelstukjes ...
Mijn stem gaat naar
*tromgeroffel*
Maar for all I know lig ik er zelf uit en heeft iedereen tegen mij gelogen. HIDM en Bjorrn omdat ze me niet meer vertrouwen en catshee, de witte en MC ook omdat ze mij niet meer vertrouwen na dat gedoe met die idol vorige keer waarbij ze erachter gekomen zijn dat ik een clue met HIDM gedeeld heb.
Jaja Robbie hij is fake, dit is nog maar de 100ste keer dat mensen aan het fake stemmen zijn
NOG EVEN OM HELEMAAL ZEKER TE ZIJN: DEZE WAS DUS NEP!!!!
Ugh ik vind HIDM een leuke kerel, maar het hele bewijzen wat je gestemd hebt, screenshots doorsturen van gesprekken, je opbellen als je niet snel genoeg op whatsapp reageert, etc wordt een beetje vermoeiend voor me. Dus ofwel gaat hij en ben ik een beetje opgelucht, ofwel ga ik en vind ik het jammer maar ben ik ook een beetje opgelucht. Of er gebeurt iets helemaal raars en zowel HIDM als ik blijven en misschien moet ik dan toch echt eens overwegen om samen te werken, want dan is het gewoon een duiveltje dat niet weg te werken valt en verdient ie het gewoon om te winnen!
Ik denk dat ik uitgevogeld heb hoe de stemming van morgen gaat verlopen.
Robbie stemt op catshee (waar ik wel verrast door ben), hij stuurde een screenshot naar HIDM en hij naar mij.
Dat betekent HIDM + Robbie --> Catshee
De rest --> HIDM
Want miek heb ik overgehaald om ook HIDM te stemmen, ze doet echt alles wat ik zeg zonder te twijfelen.
Dat betekent dat Robbie in zijn eentje over gaat blijven en ik en catshee hebben afgesproken dat we allebei gaan doen alsof we elkaar nog steeds wegwillen zodat robbie zich safe voelt.
Maar ik denk dat ik Robbie nogsteeds wel kan gebruiken in dit spel, als hij immuniteit wint kan ik hem denk ik wel zover krijgen om op catshee te stemmen samen met mij en miek, en daar moet ik morgen maar al mee beginnen, voor die immu heeft, zodat het niet lijkt alsof ik het alleen doet omdat ik niet op robbie kan stemmen.
Dus ik lijk ineens in een powerpositie te zitten waarin iedereen mijn stem nodig gaat hebben. Niet slecht heh?
Oke, ik doe een beetje arrogant nu, het is goed mogelijk dat ik door dit verraad niet meer kan winnen, maar ik ga gewoon lekker Rob Cesternino style doorspelen nu
P.S. Ik voel me wel best schuldig over dit verraad op HIDM, dus ik hoop echt dat hij me vergeeft