De Heroes zijn nog bezig met de clues:
Wat de tweets van D*N betreft: heeft Dolfie iets met Frankrijk? En/of met voetbal?
Terwijl de villains alles proberen:
Hahahaha de villains hebben mij een volgverzoek gedaan. Alsof ik ze zou gaan volegn XD
Hillo doet de marketing:
Hillo's marketing tactieken zijn geweldig
De Heroes snappen niet waarom de Villains zo snel gaan:
De villains hebben al 161 volgers
Ik snap er niets van. Het zijn allemaal Amerikanen enzo. Misschien komt het doordat ze prijzen beloven aan mensen die ze volgen?
En dan valt het kwartje:
WACHT IK SNAP HET! Dat kunnen wij ook! Ze volgen nu ruim 1.500 mensen. Maar ze hebben blijkbaar allemaal mensen uitgekozen die krankzinnig veel anderen volgen. Allemaal vage figuren die duizenden mensen volgen en in ruil daarvoor door duizenden WORDEN gevolgd. Dat kunnen wij ook! Sterker nog: de mensen die HUN volgen zijn ongetwijfeld ook bereid ons te volgen, puur als ruildienst! Snappie?
Maar ze zijn het er niet mee eens en zitten met het bekende hero dilemmma, eerlijk spelen of net zo hard terug spelen?
We kunnen dit anders wel even gebruiken als een moment van reflectie, voor we overhaast te werk gaan.
Volgens mij begrijpen we nu de strategie van de Villains, dus we zouden hem eenvoudig kunnen kopiëren.
Maar we kunnen het ook gewoon eerlijk spelen, zoals we al deden.
En dan de villains bij twitter rapporteren wegens:
- spam (willekeurig en agressief volgen van andere twitteraars)
- misbruik (ze bedriegen medetwitteraars door prijzen te beloven die ze nooit gaan geven: tickets voor basketbalwedstrijden en dergelijke)
Wat vinden jullie?
Ik heb de villains gerapporteerd als spam. Muhahaha. Ik voel me gemeen.
Alles lijkt fout te gaan bij de Heroes, en nu ook dit nog:
Okee, wie van jullie heeft de Villains ingelicht over onze strategie? Ze hebben zojuist de tweets verwijderd waarin ze prijzen beloofden (tickets, CDs..)... precies die tweets waarvan ik zei dat we ze daarmee geblokkeerd konden krijgen.
Erg toevallig dat ze die precies nú verwijderen. Wil iemand graag dat we verliezen?
uiteindelijk wordt de strategie overgenomen van de villains:
Wat betreft die prijzen beloven, vind ik ook dat we niet dezelfde weg op moeten gaan, want dat is gewoon illegaal en hun account zou gesloten moeten worden daarvoor.
Maar die site gebruiken voor followers lijkt me wel een goed idee. Ik heb ons al ingeschreven en nu staan wij op nummer 1. Wie zich inschrijft wordt gewoon bovenaan in de lijst gezet. Dus het feit dat de villains op nummer 7 stonden had niks te betekenen.
Wil dus wel zeggen dat we iedereen terug moeten volgen van nu af aa.
Er word door de villains net zo hard terug geblokt:
als we de heroes blokkeren misschien?
Volgers worden van elkaar af gepakt:
Als zij het zo suf willen spelen, ga ik ook wel hun volgers volgen
Jann zien we niet zo vaak langskomen in de groepspm, maar hij heeft wel iets te melden hoor:
Tweet over Niek dat we zijn fiets mollen