Elise ziet de bui al hangen en stemt random:
Haii!!
Niet dat dit heel erg veel zin gaat hebben, maar bij deze een stem op Robbie.
De witte gespot in de biechtstoel:
Lieve biechtstoel....
Het is voor het eerst dat ik hier iets ga zeggen.
Voorlopig gaat het goed met mij en de villains. Bij de heroes wat minder zo te zien. Die liggen aardig met elkaar overhoop.
De eerste stemming heb ik overleefd.... een volgende stemming zie ik eigenlijk niet graag komen... Aangezien ik nog niks heb gehoord van complotjes kan het maar zo zijn dat er een complotje tegen mij is.
In de twitterproef heb ik niet echt mee kunnen doen, maar dat heb ik ruimschoots goedgemaakt bij het koehandel.
Ik kijk uit naar de volgende ronde en voor nu ga ik nog even genieten van de gesprekken die de heroes hebben bij de eilandraad ;-)
Ciao...
Lieve spelleiders,
Mijn stem gaat naar MiekeG.
Eigenlijk verdient Elise hem misschien nog meer, maar zij is op dit moment nog enigszins mijn maatje. Denk ik.
Ycaris
Tim zijn plan is gelukt, om voor één keer een sterkere speler te houden:
'' Missie complet''
Hoi biechtstoel,
Het is gelukt, Ycaris is in het spel gebleven. Nu maar hopen dat het zijn effect heeft en dat Ycaris een boost krijgt wat net dat ene zetje is zodat wij eindelijk een proef gaan winnen. We zullen zien
Groetjes
Reactie op Robbie die bij de muziek het tweede gedeelte lastig vind:
Serieus? Die had ik al na 5 minuten opgelost
De rest is een stuk moeilijker hoor. Ik ga weer verder puzzelen.
Catshee vat samen hoe het voelt om niet mee te mogen doen:
Hoe het voelt om uit te zitten:
Bjorrn krijgt door dat Catshee Hidm wel weg wil. Plus hij blijft maar dingen bestellen alsof ik Chinees verkoop
Ohow, catshee geeft me de afgelopen week al een paar keer aan dat ie HIDM echt niet vertrouwd en dat hij te veel contactjes heeft ook met de heroes enzo.
Hij wil nog wel eerst Daisy wegwerken maar daarna wil hij eigenlijk HIDM eruit, dat is niet zo nice voor mij natuurlijk dus daar moet ik hem echt uit praten.
Maximaal 1 eilandraad dus graag voor de villains