06/11
HIDM wil dat Robbie en ik op hillo stemmen en hij probeert hillo op Robbie te krijgen. Nouja, wat moeten we nu? Na herevalueren is het misschien toch beter om op HIDM te stemmen. Wat nu gedaan? Het probleem is dat zowel HIDM als hillo eruit moeten en dat dat niet in één keer kan. Op dit moment staan we als duo (Robbie en ik) precies tussen twee vuren van drie, enerzijds HIDM-Bjorrn-miek1999 en anderzijds, hillo-catshee-de_witte.
Dus hoe zorgen we ervoor dat we van de 'juiste' drie iemand wegstemmen? Moeilijk ...
Very curious how it all plays out
MC
Hey
Hmm, zou ik mijn messen slijpen voor catshee?
Goh, Bjorrn is ook wel goed in een proef maar de_witte kan goed puzzelen en miek, nou ...
AAAAH!
Op Ponderosa wordt Robbie verwelkomt:
Ah, de meestertacticus!
Was dat sarcasme? Als ik echt meestertacticus was, zat ik hier niet.
Mijn grote fout was... Ik twijfel tussen 'Ik had HIDM moeten vertrouwen', 'Ik had nooit catshee moeten vertrouwen' en 'ik had niet zo goed mijn best moeten doen met de opdrachten'.
Door die opdrachten te winnen, werd ik een te groot target, denk ik. Als ik een middenmoter was, zou ik misschien niet zo in de gaten gelopen hebben.
Catshee en ik waren na vorig seizoen zo gefrustreerd dat we de powerplayers niet hadden kunnen doorbreken, dat we ergens december 2013 al een deal gemaakt hadden om volgend seizoen samen te werken en alle topspelers eruit te rammen. Kill the Kings. Maar toen kwamen hij en ik elk in een ander kamp terecht en moest ik andere gelijkgestemden vinden om het Kill the Kings concept in leve te houden. En met de samensmelting waren catshee en ik helemaal van 'ah nu kunnen we eindelijk samen wat kings eruit werken' alleen bleven er toen niet zo veel kings meer over en ben ik volgens mij zelf een beetje king geworden door die opdrachten te winnen.
Omdat ik mijn vertrouwen volledig in catshee gestoken had en dacht dat wij twee solid forever waren, moest ik HIDM wel meermaals verraden, want die twee stonden lijnrecht tegenover elkaar. Maar nu, achteraf gezien, had ik,gewoon HIDM moeten blijven vertrouwen. Al weet ik niet of je me echt oprecht till the end gehouden zou hebben?
Ik hoop nu dat Bjorrn gaat winnen, want blijkbaar werken catshee, de_witte en MC dan nauwer samen dan ik met catshee. En miek verdient het in mijn ogen niet echt. Tenzij ze een geweldig meesterlijke speech houdt waar ze al haar tactische zetten uit de doeken doet. Maar ik ben nu all team Bjorrn.
Maar het zal catshee wel worden.
Volgende jurylid? Catshee natuurlijk!
Heeft HIDM het idol debacle al verteld waardoor jij er uit vloog, hillo?