Catshee, was je zo verbaasd over het aantal aanbiedingen die je kreeg voor een complot? Ik denk dat je er zoveel kreeg omdat iedereen gezien had hoe je gespeeld had tijdens het vorige seizoen toen je nog de 'newbie' was die strategisch speelde
Tsja Jann. Eigenlijk zouden we hem moeten wegstemmen. Hij draagt amper iets bij en lijkt een beetje een doorgeslagen student. Nu schijnt ie weer brak te zijn van één of ander huisfeest? Come on man, spelen of wegwezen! Als we straks een samenwerkingsopdracht krijgen zijn we de lul.
Bovendien ben ik ervan overtuigd dat HIDM mij verslaat in de finale doordat hij super populair is en hij wordt gezien als de slimmere van ons duo.
Gezien? Of is het zo?
En dan kan ie mij mee helpen zoeken, want ja enkel een kandidaat op Penguin Island kan de idol vinden, toch? Net als vorige keren?
Vond ik ook vreemd ja
Dus, vertelde ik MC dat we toch HIDM moesten stemmen ipv hillo, met dezelfde uitleg dat het trio opgebroken moest worden.
Hoezo? Je hebt me nog in een pm gevraagd wat nu echt het beste voor ons is
Overigens vind ik het ook niet erg tof dat Molcrazy boven deze 2 staat,wat heb ik me aan hem geërgerd.
Zo grappig dat iemand zich aan je ergert omdat je niet doet wat ze willen
Qua HIDM-gehalte kan dat tellen: die kon het er ook van krijgen dat ik zijn beslissingen in twijfel trok en tegendraads deed
Ook al vond Robbie in het begin dat mijn paranoïa misplaatst was.