Verschillende kandidaten biechten toch (al dan niet zogenaamde) molacties op? Zie niet in waarom dat van Chris ineens molser zou zijn dan van de rest.
Ik zie het wel zo met in acht neming van wat hij eerder al aan molacties had. Ik heb niemand zo gedetailleerd over een molactie horen praten in de speech. In combinatie met hoe hij zijn stemmers verzamelde vind ik dat opmerkelijk. Dat was het dus ook want hij kreeg verreweg de meeste stemmen.
In het verleden heeft hij een keer gezegd over de tests. Dat zijn de meest pure momenten daar doe je het voor. Dat zie ik ook als een uitspraak van een mol. Want de tests zijn de momenten die voor de mol belangrijk zijn.Daar gaan zijn slachtoffers naar huis.Ik denk niet dat een kandidaat een test als het meest pure moment ziet, eerder als het meest stressy moment. En zo formuleert Chris meer dingen ( zie eerder in het topic meer aanwijzingen)nogal opmerkelijk.
Ik denk dat de speech van Chris eruit springt omdat hij van tevoren goed bedacht heeft hoe hij het aan zou pakken. Maar dat is slechts mijn mening, ik weet dat veel mensen hem niet zien als mol.