Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Wat wel zo is, hij heeft nog geen post van de mol gehad.
Alleen van Chris hebben we het briefje nooit kunnen lezen.
Een oud mol voor de 15de mol?
Volgens mij hebben we als kijker alleen meegelezen met het briefje van Caolina. Die van Chris kwam nooit leesbaar in beeld. Ongetwijfeld precies hetzelfde briefje als van Carolina maar we konden het niet lezen. En anders vergis ik mij heel sterk. Kan ook.
Heb ook even zitten puzzelen, je kunt er wel exact 'Van de Mol' uithalen, alleen blijven dan 3 A's over (op zich toevallig, aangezien het getal 3 vaak terugkeerde/in beeld kwam) heb even gekeken of 3 A's misschien ergens specifiek voor staan, nou in de encyclopedie staat dat 'AAA' o.a voor 'Laagste kredietrisico' staat of o.a voor 'Authentificatie, autorisatie en verslag brengen' niet bepaald dingen die aan WIDM te relateren zijn dus denk niet dat er iets inzit.Bedenk me wel ineens dat de A de eerste letter van het alfabet is, 3x A kan dan misschien staan voor = 3x de eerste? Dat zou dan in totaliteit betekenen, dat dan (indirect) op het t-shirt staat: de eerste 3 van de Mol? Dat zou wel bizar zijn overigens, aangezien Rik z'n Lucky 3 t-shirt.Dat je er precies 'Van de Mol' kunt uithalen is interessant maar het ding is natuurlijk wel een beetje: met meer dan 10 letters kun je altijd overal wel iets uithalen, het kan dus evengoed zomaar puur toeval zijn. Al blijft het puzzelen natuurlijk leuk haha.
Dat kan je dan ook in het topic van Marlijn plaatsen.
Samen met Carolina toch? Ze moesten aan 2 genummerde touwen trekken, wat ze niet hebben gedaan.
Hoe bedoel je dit? De tekst van dit briefje is ook gewoon duidelijk leesbaar in beeld geweest.
Ik bedacht mij nog, dit is volgens mij ook de enige keer dat er 2 molbrieven lagen. Alle andere keren lag er steeds maar 1 brief. We hebben alle brieven duidelijk kunnen lezen behalve die extra brief van Chris. Vreemd, vreemd, vreemd... Zou Chris nog een penningmeesterbrief krijgen in aflevering 9? Ik verwacht het niet in ieder geval.
Het blijft nog wel vreemd waarom er dit keer 2 brieven lagen ipv de gebruikelijke 1. Helemaal als ze nog identiek zijn ook.
Fijn dat je weer terug bent Lo, had gisteren ook even een kleine twijfeling naar Chris. Ik ben op zoek naar DE HINT en dacht die bij Margriet gezien te hebben, tijdens de test.(zie topic Margriet), gelukkig loos alarm. Dan moet DE HINT het stembriefje van Chris, tegen het molkastje zijn.Ik heb trouwens de Lotusbloem ook nog een paar keer voorbij zien komen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
744 gasten en 2 vaste bezoekers