Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
In de 1e aflevering zit vaak al een goede hint verborgen, zat die hint deze keer verstopt in de schermen tijdens de rode lijnen opdracht van aflevering 1?
Het is stil in het Chris topic vandaag....laat gauw aflevering 9 beginnen want het is zenuwslopend. Het is net of er een gigantisch Margrietleger langzaam op me af komt lopen en dat ik heel hard moet rennen om niet verpletterd te worden. Dat ik hoop dat ze mij toch niet moeten hebben, zeker niet vanavond al, dat het een vergissing is en dat het Margrietleger in een groot bloemenveld verdwijnt en er weer uitkomt zonder wapens en dat Margriet dan zegt look at my innocent face! I am not a bad person!
Ahhhhh ik zit nu zelf ook met tranen in mijn ogen
Wow! Jammer, één van mijn favorieten kandidaten net voor het einde weg! Wel enigszins verbaasd aangezien die 'C15' op de muur, en die terugkerende regenboog-kleuren. En er is geen sprake van een neppe hulp-mol dus, over tunnelvisie gesproken Rik echter is en blijft de Mol
nou he, en die letters op zijn shirt, hij had zijn Molshirt nu ook weer aan Getver, ben meteen klaar met WIDM
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
677 gasten en 4 vaste bezoekers