Ik had Chris toch in de betere molposities verwacht in aflevering 2 zoals in de bioscoop en/of bij de karren. Het enige wat ik kan bedenken waarom hij wel tevreden was met de dames in de bios is dat ze volgens hem niet kunnen navigeren. Wat kon je nou mollen bij de vrachtwagen? Heb geen poging tot mollen gezien ook. Hij heeft denk ik niet geprobeerd deze posities te claimen.
Aan de andere kant vind ik hem toch nog steeds verdacht. Misschien gaat er de volgende aflevering wel geld uit de pot dat ie dacht mijn tijd komt in aflevering 3 weer. Lijkt verder ook of hij een tunnelvisie op Carolina heeft, iets dat op mij niet echt oprecht overkomt.En ook niet zo slim is in het begin. Maar goed dat kan ook de montage zijn.
Met Viktor in de tuk tuk viel ook weinig te mollen. Viktor nam het voortouw. Het enige wat misschien niet nodig was, was om dat Lake House in te lopen maar dat pakte goed uit omdat Viktor meteen vroeg of er een bios of theater in de buurt was.
Ik hoop in aflevering 3 meer te weten te komen dan kan ik misschien van Chris afstappen..