Dat je niet weet hoe het is of voelt oké. Maar als molloot weet je dat je alert moet zijn, weet je dat je niemand kan vertrouwen weet je dat je bij ieder spel niet alleen een spel is. Als je als molloot gevraagd wordt dan weet je wel wat het spel is en wat het inhoud. Dan heb je toch wel een idee waar je aan begint? Als ik naar een nog onbekend land reis heb ik al wel een idee door lezen etc. hoe het zal zijn of voelen dat blijft een vraag tot je het ervaart.
Aangezien er een opmerking geplaatst werd misschien is het wel een doorgewinterde molkijker. Tja dat vraag ik me door die opmerking eigenlijk wel af. Misschien dat iemand dat weet vandaar mijn vraag.
Als het wel een doorgewinterde molkijker is/was kan het inderdaad eerder een hint naar mol zijn betekenen. Er is elk jaar maar 1 aflevering gewijdt aan hoe de mol gespeeld heeft, wat zijn / haar tactiek was dat lijkt me dus het meest onbekende terrein als molloot.
---------
Ik heb even door 3 op reis Chris in sri lanka heen gescrold. (Ja ik weet het hopeloos geval ik) maar het valt me wel op de de outfit veel overeenkomen met wie is de mol. Het zweetbandje van de foto, de geruiten blouse uit de galerij opdracht en het petje met dat rare logo, hier op dit onderdeel ook te zien.
Ik kan alleen maar bedenken dat de programma's aansluitend opgenomen zijn. Qua klimaat klopt het. Maar hoe wist de crew van 3 op reis dan wanneer ze er moeste zijn of heeft Chris moeten wachten tot hun aankomst?
Ik neem niet aan dat het overlappend opgenomen is aangezien Chris in 3 op reis regelmatig in een bus van plek naar plek gefilmd wordt en daarin zie ik geen andere kandidaten.
Ik ga nu echt meerdere 3 op reis afleveringen terugkijken om te zien of hij niet gewoon een standaard vulling van zijn koffer heeft. Kom er op terug.
Was iemand dit al opgevallen en wat is daar jullie idee bij?