Ik zit niet heel diep in de Chris-tunnel, maar ik blijf hem wel verdacht vinden. Want ondanks het feit dat hij wat onmolse dingetjes leek te doen deze aflevering, heeft hij nog steeds geen dingen gedaan die ik zelf als 'écht onmols' zou bestempelen. Mensen beginnen hem echter wel door te strepen, wat mij gek genoeg alleen maar sterkt in het idee dat hij het nog steeds wel kan zijn. Elk seizoen is er wel een moment waarop de kijker (en soms ook de kandidaten) de Mol massaal en ten onrechte doorstrepen.
Mijn eigen twijfel bij Chris als Mol komt door zijn slechte molpositie bij de karrenopdracht. Dat kan ik niet verklaren, alhoewel de groep ook besloten kan hebben dat hij bij de vrachtwagen moest (die beslissing hebben we volgens mij niet gezien).
Mijn verdenking komt vooral voort uit het feit dat Chris op verschillende momenten voorkennis lijkt te hebben. Dat gevoel krijg ik heel sterk bij hem.
Maar goed, ik weet het dus niet. Wegstrepen doe ik hem zeker nog niet. Zijn onmolse acties zijn wat mij betreft nog altijd zwak (bijv. weinig geld binnenbrengen) of dubbel uit te leggen. Aan de andere kant ben ik er ook nog beslist niet zeker van dat hij het is.
Ten slotte: áls hij het is, dan passen hij en zijn gedrag wel erg goed in het beeld van de 'aanvallende mol' die ons beloofd is, m.i.