Tandje minder deze aflevering? Ja, misschien moest dat wel even na het vliegtuig. Geheel onmols deze aflevering? Niet echt, dus al met al heb ik nog steeds geen goede reden gevonden om Chris weg te strepen na aflevering 4.
Ik zit ook te denken zou hij gewoon weer keihard in aflevering 5 toeslaan? Ik durf hem nog niet uit te sluiten zelfs nu veel mensen denken dat hij eruit zal vliegen donderdag.
Ik zag in de Vodcast nog eens terug hoe hij zijn hand opsteekt bij de stemming over het aantal foto's en dat was toch pas nadat hij goed om zich heen keek wat de anderen deden, dan steekt hij ineens een beetje onnatuurlijk snel zijn arm omhoog. Het kan dus zijn dat hij heeft gezien dat er al genoeg mensen voor de verkeerde optie n.l. 30-50 foto's hebben gekozen en dat hij nog even snel zijn hand opsteekt en zo dus voor de juiste optie (50-70 foto's) kiest en als een kandidaat overkomt. Hij weet toch dat het geld dan verloren is.
En dat hij 250 euro pakt kan ook zijn om goodwill te kweken. Het is geen hoog bedrag. Als kandidaat zou ik nog even verder kijken want hij wist waar de bom lag. Een joker of een vrijstelling is veel meer waard dan 250 euro.. Ik vond Chris deze aflevering veel uitgelatener en lolliger dan in de eerste 3 afleveringen. Misschien beter op zijn gemak? Ook overdreven blij met de 500 en 250 euro die wordt gewonnen.
En ik vond Chris zo verdacht in dat watervliegtuig met Rik in aflevering 3 en het is een acteur dus ik kan hem niet uitsluiten, heb eerder de neiging om hem weer als mol in te vullen. Als ie eruit vliegt dan weet ik pas zeker dat hij de mol niet is
.