Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Vreemde boel vanavond maar uiteindelijk zonder al te veel grote ongelukken, gelukkig maar! Wanneer we aflevering 5 te zien krijgen merk ik wel. Geduld is eens schone zaak. Ik laat mijn plezier echter niet verstieren door een of andere verwarde stakker. The search continues! Bij gebrek aan nieuw materiaal dan maar een mogelijke hint die ik nog op een ander forum las: Bij het onthouden van de 75 namen van de gasten had Chris een t-shirt aan met "'75 1st in charge". Aanvallend en retro (Milouska), past best in het plaatje van deze serie
Goed gevonden op internet bedoel je. Ik neem graag alle credits Zeeuwse61 maar ere wie ere toekomt, het t-shirt las ik ergens anders... Het screenshot, de laatste zin en het plaatsen op dit forum mag je mij wèl aanrekenen
Als Chris de mol is vind ik het jammer dat hij bij de postkantooropdracht niet wat meer in het water heeft laten vallen (al zal er misschien ook wel een argument zijn om de pot niet helemaal aan gort te helpen). Maar misschien vond hij het lastig om niet verdacht te worden in die positie...
Niemand wilde op het kantoor, dus degene die daar toch is gaan zitten is de mol niet.als mol zou je die positie heel goed voorbereiden en dan dus direct je hand opsteken
Maar daar koos hij dan zelf voor. Hij zei zelf zoiets dat ie het leuk vond apart van de groep te zijn. Niemand wilde, als hij de mol is heeft ie de keuze of op bootje of alleen. Als je het lastig vind niet verdacht te worden en je bent de mol kun je beter op een bootje gaan zitten toch?
Maar goed, ik heb nog steeds geen betere verdachte, dus blijf ik hem toch trouw.
Ik denk dat dit wel een beetje te kort door de bocht is. Bij deze opdracht waren er denk ik in elke positie sabotagemogelijkheden voor de Mol. De Mol weet dat Geldrop de enige plek is die er toe doet, dus in het bootje kan die ook gewoon op toeslaan als ze daar naartoe gestuurd worden. Ik bedoel dus dat ik me kan voorstellen dat de Mol hier niet alles op alles zou zetten om op de centrale plek te zitten. Maar ja, als dan niemand zich aanmeldt... waarom niet?
Ik weet het niet hoor met Chris. In principe vind ik hem juist heel kandidaats, maar er is iets met hem. Zijn aura is mols ofzo, ik kan het niet echt plaatsen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
861 gasten en 6 vaste bezoekers