Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 311037 keer)

Offline Zeeuwse

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #300 Gepost op: 3-02-2015, 00:42:59 »

Chris is dus eerder op dit eiland geweest! leuk om te kijken!

http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/289952/3_Op_Reis.html

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 3-02-2015, 01:38:00 »

http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/289952/3_Op_Reis.html
En heeft hetzelfde petje op...(plus "zweetbandje" om)...
Maar of dat wat zegt...
Edit:
Chris op zijn molshoop; (29.31u.).
« Laatst bewerkt op: 3-02-2015, 04:01:30 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #302 Gepost op: 3-02-2015, 04:35:02 »
Iets maakt dat ik hem niet kan afschrijven, zijn hele houding, kijk naar foto hierboven. Hij stijgt alleen maar op mijn lijstje, is soms zo relaxed, take it easy, lijkt voorkennis te hebben waar hij mee stoeit. Toch doet hij ook kandidaatse acties, echter de houding en zijn biechts vind ik zeer verdacht....
Meer L

Offline FilmMaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #303 Gepost op: 3-02-2015, 08:53:20 »
En heeft hetzelfde petje op...(plus "zweetbandje" om)...
Maar of dat wat zegt...
Edit:
Chris op zijn molshoop; (29.31u.).
Ha goeie, Chris zit op een zelf gecreëerde molshoop.

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #304 Gepost op: 3-02-2015, 09:44:00 »
Molfan1985 op widm.nl heeft een mooie verklaring: polsbandje, regenboog, geld, verschillende kleuren.

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #305 Gepost op: 3-02-2015, 11:03:31 »

Leuk, dank voor de link! (het begint rond 26 min.)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #306 Gepost op: 3-02-2015, 20:05:34 »
@Dutch-babe, Rafel => Raaf  ::rofl::

Offline Zeeuwse

• Forumlid
  • Spannend spel!
« Reactie #307 Gepost op: 3-02-2015, 21:08:59 »
Wie weet, zeker aangezien het vaker terug keert. Dit vond ik i.i.g wel opmerkelijk: "Een hond kan met goede verzorging 15 jaar oud worden" (15e Mol?) welke kandidaat kunnen we relateren aan honden? Alleen Chris volgens mij, die inderdaad ergens zei 'Ik voel me de gebeten hond'.

De enige die is geboren in het jaar van de Hond is Martine Sandifort 17 mei 1970.

Ook deze vind ik sterk, Chris stijgt door dit alles nu weer gigantisch in m'n hoofd haha. Op internet stond nog ergens een verklaring richting Chris:

"De nieuwe schermen, groen en geel, de rand ziet uit als een rafel of kartel? Chris studeerde ooit economie in Groningen. Kartelvorming is een bekend economisch principe en ook Schaalvergroting is een economisch principe."

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #308 Gepost op: 4-02-2015, 12:19:36 »
Ik denk dat we bij Chris ook echt verder kunnen gaan breien:
- Lotus
- Kleuren die voorbijkomen: molgeld, polsbandje
- Reis (op reis door nl, reis door het verleden)
 ::vergroot:: :)
Meer L

Offline Edeholland

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 4-02-2015, 12:25:07 »
Ik had niet verwacht dat mensen nog steeds op Chris zouden zitten. Hij heeft de afgelopen aflevering gewoon wéér gewoon heel veel geld opgehaald op het water. Dat hij zo moeilijk deed bij de museumopdracht is ook onmols, want als mol wil je natuurlijk dat ze jokers pakken en je dan vragen goed kan beantwoorden. Hij heeft ongeveer het meeste geld binnengebracht tot nu toe.  ::tandpastasmiley::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 4-02-2015, 12:26:37 »
Hij heeft ongeveer het meeste geld binnengebracht tot nu toe.  ::tandpastasmiley::

Kijk naar follow the money en je zult zien dat dat niet zo is.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #311 Gepost op: 4-02-2015, 14:06:24 »
Ik had niet verwacht dat mensen nog steeds op Chris zouden zitten. Hij heeft de afgelopen aflevering gewoon wéér gewoon heel veel geld opgehaald op het water. Dat hij zo moeilijk deed bij de museumopdracht is ook onmols, want als mol wil je natuurlijk dat ze jokers pakken en je dan vragen goed kan beantwoorden. Hij heeft ongeveer het meeste geld binnengebracht tot nu toe.  ::tandpastasmiley::
eens!!! Ik had hem helemaal afgeschreven. Maar er zijn juist wat dingen gebeurd laatste aflevering waardoor ik hem juist weer noteer ;-)
Meer L

Offline #Goedemorgen

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 4-02-2015, 19:22:58 »
Ik zat totaal niet op Chris. En 1500 euro in aflevering 5 is wel heel veel geld als je op een sleutelpositie zit. Maar ik keek vandaag aflevering 3 nog eens terug, en rond 47.12 is er een opmerkelijk moment. Als Viktor zegt "Mijn MOL" wordt er een soort 'foto' van Chris gemaakt. Terwijl Viktor Chris helemaal niet noemde als verdachte. Wellicht al eerder gezien op dit forum, maar ik zit nu plotseling in de Chris-modus. Door naar aflevering 4, eerst maar.

Offline #Goedemorgen

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 4-02-2015, 19:36:50 »
Dit zou trouwens wel mooi aansluiten bij de opmerking van Carolina bij Moltalk, dat Viktor zijn vrijstelling in aflevering gunde aan degene die hij OP DAT MOMENT verdacht: dat was namelijk Rik.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 4-02-2015, 19:59:51 »
Dit zou trouwens wel mooi aansluiten bij de opmerking van Carolina bij Moltalk, dat Viktor zijn vrijstelling in aflevering gunde aan degene die hij OP DAT MOMENT verdacht: dat was namelijk Rik.

Nee dat was Chris toch?

Maar die fotoklik in aflevering 4 was mij ook opgevallen!

Offline #Goedemorgen

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 4-02-2015, 20:29:12 »
Nee, die klik suggereert alleen dat zijn verdachte Chris was. Maar zelf zegt Viktor in aflevering 3: Rik (met nog twee andere dames). Vandaar. Kan zijn dat ik eerdere biechten van Viktor over het hoofd heb gezien.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 4-02-2015, 20:37:38 »
Nee, die klik suggereert alleen dat zijn verdachte Chris was. Maar zelf zegt Viktor in aflevering 3: Rik (met nog twee andere dames). Vandaar. Kan zijn dat ik eerdere biechten van Viktor over het hoofd heb gezien.

Ik zou niet te veel op de biechten af gaan. De makers doen bewust wat montagewerk om zulke tegenstrijdigheden te krijgen, vermoed ik. Zo zat Martine de eerste 3 afleveringen niet op Margriet (van de eerste 2 afleveringen zijn geen biechten te horen, maar in aflevering 3 suggereert ze dat ze 'bij Chris en Rik blijft') en plots in aflevering 4 is Margriet de enige die vernoemd wordt door Martine.

Offline #Goedemorgen

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 4-02-2015, 21:00:39 »
Daarom vond ik dit juist zo opvallend. De biecht van Viktor in aflevering 3 (bij de test) sloeg totaal niet op Chris. Maar wel een (montage) 'klik' op het moment dat Viktor 'Mol' zei.

Offline Perijn

• Forumlid
  • Molloot sinds 19-11-99
« Reactie #318 Gepost op: 4-02-2015, 21:27:41 »
Iedereen behalve Carolina kreeg een "vrijstelling". Dat betekend dat er 1 iemand 2 "vrijstellingen" heeft gekregen. En Art zei dat dat meerdere mensen Chris een vrijstelling gunde. Het is geen garantie dat Viktor hem een vrijstelling gunde, maar wel de logische.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Zeeuwse

• Forumlid
  • Spannend spel!
« Reactie #319 Gepost op: 4-02-2015, 22:45:06 »
Chris blijft mijn hoofdverdachte, vergeet het dagboek van de Mol niet,( toen Ajouad moest vertrekken), wie had dit anders kunnen schrijven? En het land Sri Lanka heeft de vorm van een traan......
 Martine hou ik ook scherp in de gaten!