Chris is niet de mol. Zijn acties worden mij nml. te opzichtig naar voren gebracht, terwijl als je goed kijkt, je een kanditaat bezig ziet die er iets te diep inzit en daardoor knullige fouten maakt.
Dat E teken ervoor, denk je niet gelijk aan Euro, al helemaal niet als er 1974 achter staat.
Nee, de mol stond op de grond en dan denk je veel eerder aan Rik of Margriet, die voor die 9 kozen en de E. Marlijn streep ik ook weg, die ging liggen om de E compleet te houden. Zeer on-mols.
Martine, dat is ook nog een verhaal apart.
Margriet, Rik en Martine. wie van de drie?
Dat vind ik juist zo ongeloofwaardig dat Chris van die knullige fouten maakt..
Als ik dan naar Martine , Rik en Margriet kijk, dan zou ik toch voor Martine gaan.
Ik vind Rik zo kandidaats en een tikkeltje naïef als hij het is zou ik dat wel leuk vinden.
Margriet komt met het idee een auto te lenen. Dat ze kiest voor het Euroteken is volgens mij geen mollenstreek. Het had net zo goed wel goed geïnterpreteerd kunnen worden. Bovendien gingen alle kandidaten akkoord. Die 9 kiezen is misschien niet zo slim maar levert meer op. Als ze E 1774 hadden of gelegd had Chris wel een andere vergezochte uitleg gevonden..bijv: Johann (Edo) Birkenstock creates the first Birkenstock sandals (Wikipedia)
. Chris kwam op het idee van een oud-mol omdat Carolina over een M begon. Hij speelde in op haar bevinding.
Achteraf hadden ze misschien beter een komma en een streepje achter het getal kunnen maken..
Chris en Carolina zaten op de beste molposities. Chris doet in eerste instantie alsof hij als slechtste chauffeur wil eindigen. Als Martine blijft stilstaan zegt hij ik ging toch maar rustig rijden en ik, ik (kleine herhaling) was alsnog tweede. Volgens mij is dit weer heel slim gespeeld om niet verdacht te worden en toch de beste positie te bemachtigen.
In de helikopter benadrukt hij het belang van de E maar komt met meteen met allerlei verklaringen zoals Abba en het Duitse voetbalelftal. Ik denk dat hij zo hoopt dat Carolina ook niet op het goede idee komt. Volgens mij weet Chris heel goed dat het Euro betekent n.l.
Ik kan me dus niet voorstellen dat Chris de slimme kandidaat is met de knullige/vreemde acties. Dan eerder de slimme mol met de knullige acties. Als hij het is dan moet Carolina een verkeerde switch hebben gemaakt bij de test. Ze noemde Chris verdacht maar ik denk dat ze toch op Rik heeft gestemd.Terwijl ze naast hem zat in de heli..(misschien omdat Chris niet voor de jokers ging) Ajouad ging er ook al uit, die zag in Chris ook geen mol.