Chris is ZOOOO mijn WENSMOL!!!! Sommige misschien totaal niet mee eens, maar ik vind het heerlijk en verfrissend als het wel zo zou zijn. Zit al die tijd al op een andere mol, en stiekem te hopen dat Chris het is. Zo obvious, ook weer die extra beelden, ik schrijf niks, ik teken gewoon wat etc. Toch briljant? En humor....Hij doet het gewoon open en bloot. Het zal wel niet, maar ik spring een gat in de lucht als het wel zo is!!!
Dit, Chris is ook mijn wensmol ala een Yvonnetje. Lekker brutaal, obvious-mol zijn en er nog openlijk plezier in hebben ook. Dus van mij mag ie het echt zijn, maar juist daarom verwacht ik niet dat ie het is want ja dat is te gemakkelijk.
En toch heeft ie zich in prima molposities weten te nestelen.
Aflevering 1: voor vrijstellingen gaan ipv geld, vrij rondlopen zodat ie lijnen over het hoofd kon zien en camera's of kabels verkeerd verbinden/beeld op zwart laten gaan
Aflevering 2: schilderijen allemaal een plek verder hangen dan ze horen te hangen, Carolina willen checken op het laatst en zodoende wellicht langer dan 10 seconde blijven hangen?=goed voor 2 keer kijken?
Aflevering 3: afgaan met twee enveloppes (eigen enveloppe laten liggen=iig geen verdubbeling), Bentota wel zien maar in de '3-op-reis' modus springen en zo heerlijk de enveloppe over het hoofd zien
Aflevering 4: de bijnamen opmerken zodat de chaos nog groter wordt + totaal niet je best doen op het eiland + voor het juiste antwoord stemmen, terwijl je weet dat je toch wel overruled wordt als je het meest verdacht wordt
Aflevering 5: rondlopen met het idee 'hier klopt iets niet' > 'ik wist het, ik wist het' voorkennis dingetje? Bij de vragen gaan voor jokers wegspelen = geen geld in de pot. Bootjes naar verkeerde plekken sturen door te treuzelen zodat tijd verloren gaat en niet alle pakjes bij Geldrop aan kunnen komen.
Aflevering 6: als snelste eindigen zodat Chris allerlei dingen kan zien in 'E1974' behalve een geldbedrag = geen geld in de pot. Onschuldig zijn door samen met Carolina zich niet te houden aan het molbriefje.
Hij heeft bij de schaaltjes wel 250 euro gepakt, geld pakken deed Susan ook in haar seizoen, maar dat maakte haar niet minder de mol. Idem bij Chris, Chris heeft door de Bentota-3opreis-molactie en de Edo1974-molactie vwb geld uit de pot goed toegeslagen en hoe. Idem voor Rik overigens door moeiteloos aan te haken bij een suggestie van kandidaat Chris. (dat gaf Kim/Susan e.d. aan in de preview, als mol wil je maar wat graag aansluiten bij een foute suggestie) En door die keuze voor E1974 ipv 1750,- veroorzaakte Rik (ging voor 7 en 4) verwarring bij Chris en Carolina, omdat 1974 eerder leest als een jaartal dan een geldbedrag, of er nu wel of geen E staat. Rik kon makkelijk meegaan met de foute suggestie van kandidaat Margriet er maar een E bij te plaatsen ipv ,-.
Tis dat spreiden nu met aflevering 7 in zicht sowieso dodelijk is voor een kandidaat, maar als kijker wil ik nu ook wel een keertje een tunnel kiezen.
Hoort bij het spel, des te leuker als je de juiste tunnelvisie hebt
Tot nog toe heb ik geen van beide nog kunnen wegstrepen, hopelijk dient dat moment zich nog aan in aflevering 7 of verder. Dat ik zonder twijfel voor Chris kan kiezen ipv Rik.