Mooie theorie over die x en het molgeld! Chris is mijn mol en deze theorie past daar weer prima bij. Ik keek nog eens naar aflevering 4 en dan speciaal de opdracht met het foto´s raden omdat ik vond dat Chris daar een beetje gek deed met zijn hand opsteken. Daarover heb ik al een theorietje geplaatst.
Nu zag ik dat hij eigenlijk
voordat Art de uitslag geeft hij nadat hij zijn hand opsteekt om voor 50/70 foto´s te stemmen hij daarna al een
wat jammer mislukt gebaar doet. Zo van we hebben het verkeerd. Ik heb het idee dat hij omdat hij natuurlijk weet dat het 50/70 foto´s moet zijn iets te vroeg dit gebaar maakt. Kijk het nog maar eens na dan valt dit zeker op. Hij reageert eigenlijk al op de uitslag die nog niet gegeven is. Het ziet er ook een beetje gek uit.
Waarschijnlijk zie je dit iets sneller als je Chris al verdenkt...maar het deed mij een beetje denken aan een ver verleden toen mol Elise voor een opdracht iets te snel haar arm opstak (om in een goeie molpositie te komen) wat overigens bijna niemand opviel toen. Een mol moet altijd zijn voorkennis verborgen zien te houden maar dat kan soms misgaan
.