Ik heb het even voor mezelf op een rijtje gezet vanuit Chris als mol in Molposities, al vind ik dat niet de beste methode om de Mol te vinden. Hij zat wel 2x in verreweg de beste positie en gebruikte die ook optimaal (2x helikopter). Maar een makkelijke molpoging als bij de 50-75 laat hij dan liggen
1.1: station
Ajouad en Chris zitten op een perron met vrijstellingen en uiteindelijk belevert Chris zijn homie zelfs nog een 3e vrijstelling... is dan wel weer mols (gelijk Rik met zijn jokers strooien).
1.2: beeldschermen
Op het moment dat er verschillende beeldschermen uitvallen heeft Chris zich afgezonderd van de groep.
2.1: museum:
Chris gaat 2 keer, als de theorie 3x=scheepsrecht geldt dan ook die 3e keer.
2.2: bioscoop/2.3: laden en lossen zie ik geen interessante Molpositie voor Chris.
3.1: lasergamen
Beste positie is je afgeladen met enveloppen laten afschieten wat Chris ook doet plus hij noemt zijn kar als eentje zonder envelop wat Viktor logenstraft.
3.2: watervliegtuig
De mol wil in het vliegtuig en Chris heeft dat meteen zeker gesteld.
4e aflevering was wat lastig omdat alles en groupe gebeurde maar bij bakje kiezen pakt Chris wel erg Obvious het laagste bedrag om de Heldenrol op zich te nemen; hij moest dan ook als allerlaatste en heeft een rare (Susan-like) verspreking in zijn biecht hierover. Hij was daar al topverdachte dus dit was wel HET moment om nog te proberen de serie te 'redden' en kandidaats te doen.
5.2: liegen of de waarheid spreken
Chris heeft als enige twee keer de waarheid gesproken wat ik opvallend vind en ook zou doen als jouw 2 getallen 'nieten' waren.
5.3: pakketjes bezorgen
Chris zit ideaal op een centraal punt
6.1: auto's parkeren
Chris zegt als laatste te willen eindigen maar eindigt dan als tweede (?!) waardoor hij toch in de perfecte positie komt.
6.2: kokers verzamelen
Chris laat Caro bepalen of ze gaan mollen maar zij wil niet.
7.1: treinstation
Chris zit net als in de monitorenopdracht weer in een hele Obvious molpositie, zich afzonderend van de groep, doing what exactly?
7.2: verkiezing
Chris manoeuvreert zich in de ideale laatste positie en wint dan ook de verkiezing.
XXX:
De mol zit bij voorkeur niet in positie van Hulpmol en Chris kan dat opvallend erg vaak vermijden.