Mijn winnaar eruit!
Samen met Martine was Chris van in het begin een van mijn favorieten, en ik had hem zelfs als Mol de eerste paar afleveringen. Ben hem daarna nooit meer uit het oog verloren, al was het me later wel duidelijk dat hij kandidaat was, en wat voor een ... supersympathieke kerel met een erg aanstekelijke lach
en ook nog heel intelligent, was een plezier om hem als kandidaat te hebben in WIDM, en nog een pluspunt om hem als superkandidaat te zien: hij liet zich tenminste niet zomaar afkopen door de Mol.
Zijn jokerzieltje is nog intact.
Wel heftig, tweede keer op rij een erg geladen vertrek. Volgens mij zagen we hier met Martine en Chris toch twee van de meest emotionele vertrekken uit alle seizoenen, allebei regelrecht in shock, al ging het er vroeger bij de onbekende deelnemers ook zo hard aan toe. Dat was toen rood scherm krijgen, opstaan, geen afscheid nemen en meteen de kamer verlaten, gesprekje met de presentator en hup de taxi in naar huis, nogal wreed, bijna traumatisch voor de kandidaat in kwestie.
Ben nog steeds een beetje in rouwstemming over mijn twee favorieten die plotsklaps hun koffers moesten pakken. Het spel voelt weer een beetje meer meedogenloos, maar aan de andere kant is het misschien ook niet zo slecht als de kandidaten zich zo inleven in het spel want daaraan zie je wel dat kandidaten zoals Chris er met volle teugen van genoten hebben. Heb daarstraks zijn dagboek gelezen, dat illustreert heel goed hij zich voelde, echt heftig hoe hij het beschrijft. Heel jammer, want voor mij hoorde hij echt wel thuis in die finale. Als er een persoon was die ik het gunde, was het wel Chris! Jammer maar het is niet anders.
Dag Chris, hopelijk ben je bespaard gebleven van nachtmerries over jokers en die op een haar na gemiste finale.