Ik vind het wel een slimme opmerking dat uit de opmerking over nachtblindheid blijkt dat Evelien geen voorkennis had over deze opdracht. Natuurlijk zou het ook een hint kunnen zijn, maar nachtblindheid is ondertussen zo vaak gebruikt dat ik het allemaal niet meer geloof (dat het een hint is hé, misschien is ze wel echt nachtblind
).
Maar Evelien zou ons ook weer op het verkeerde been kunnen zetten door de uitspraak.. argh, zo kom je er nooit uit natuurlijk.
Wat ik verder van Evelien vind? Hoe snel ze iedereen naar een perron dirigeert vind ik onmols. Ze pakt hierbij niet de kans aan om zelf een perron uit te kiezen, terwijl je als Mol toch graag naar een perron wilt waar geld is te vinden, en geen vrijstelling? Ze komt bij mij in de eerste opdracht nogal fanatiek over. Wel verdacht: het checken van Rik's tas (kost tijd).
In de tweede opdracht is ze maar onhandig bezig. Ze trekt aan draden van camera's om ze uit de knoop te halen, waardoor je camera's verschuift. Ze vindt wel een paar lijnen..
Als laatst bij de executie reageert ze nogal heftig op haar groene scherm. Oprechte opluchting of iets te overdreven gespeeld? Ik weet het niet.
Conclusie: Evelien is zeker niet onverdacht, maar ook niet extreem verdacht.