Daarom zie ik het ook als hint naar ons toe. (Al kan je er je twijfels bij hebben of de Mol zou weten dat er pagina's uit molboekjes op de website zouden komen waardoor zo'n hint voor de molfans mogelijk is. Aan de andere kant: die pagina's uit molboekjes staan er dit jaar vast niet voor niets.)
Misschien moeten we van elke pagina de 15e letter nemen en die dan door elkaar husselen tot er onschuldig staat?
Als er hints staan in die molboekjes, dan staat er niet 'Joehoe, ik ben de Mol', maar dan gaan we er wel wat moeite voor moeten doen denk ik. Het nadeel voor ons is dat we dus niet weten welke info de kandidaten hebben. Gisteravond zag ik de Chrisverdenkers op het puntje van hun stoel zitten toen hij zei dat hij een enveloppe in Bentota had gemist, maar dat was ook gewoon een testvraag in die aflevering.
Ik ga er dus vanuit dat het iets anders betekent of dat Marlijn achteraf toch alles heeft gezegd buiten beeld, want bij de test heb ik niemand horen zeggen 'Ja en Margriet vertelt daar plots iets over Marlijn en het museum en wij wisten daar niets van'.
Het gebrek aan informatie maakt het lastig. Maar natuurlijk des te spannender en leuker.