Dit is echt de grootste onzin ooit. De meeste winnaars zitten vaak vanaf aflevering 1 of 2 al op de juiste mol. Ik denk dat Chris en Martine allebei op de juiste mol zitten en naar mijn denken is dat margriet. Toen Art vertelde dat we tot na de ontknoping moesten wachten om te weten of chris geld verdient of niet zag ik echt een hele doorgrondende blik tussen Martine en Margriet. Alsof Margriet weet dat Martine doorheeft dat ze de mol is. Misschien plaats ik daar nog een foto van.
Trouwens, ik zag op twitter ergens een afvallers theorie die tot nu toe nog steeds klopt maar ik hoor hier niks daarover?
Je begrijpt het niet, of je wilt het - vanwege je tunnelvisie - niet begrijpen: Ze gaan echt niet vier afleveringen van te voren al zo duidelijk de routebordjes uitzetten.
Als Chris het goed zou hebben, dan zouden ze ook in het midden kunnen laten op wie hij stemt. Stel je voor dat Margriet en hij er beiden inblijven en hij gaat nog twee keer heel duidelijk aangeven dat hij vol op Margriet zit, dan is er in de finale toch geen klap meer aan?
Wat betreft die doorgrondende blik die je als bewijs aanvoert: dat is puur jouw interpretatie. Dat is het leuke van het spelleje: je gaat overal betekenis in zien. Vraag maar aan de ex-Carolina-tunnelaars!