Rik, Chris en Marlijn spreiden alle 3 nog, dat zou dan moeten betekenen dat Martine meer dan de helft van haar vragen fout moet hebben gehad, en dat lijkt me sterk na 7 afleveringen.
Marlijn is voor één persoon gegaan horen we haar bij de test zeggen. (Aan de manier waarop ze Margriet in de gaten houdt en hoe ze verbaasd op haar verdiende 500 euro reageert, gecombineerd met biechten uit eerdere afleveringen moet dat Margriet zijn.)
Chris noemt altijd braaf een tweede naam naast Margriet, maar dat wil niet zeggen dat hij niet vol voor Margriet gaat.
Het enige lastige voor mij in het verhaal is Rik die wel duidelijk zegt naast Margriet als hoofdverdachte het plan heeft om Chris als tweede mee te nemen. Dit zegt hij in een biecht die is opgenomen na de opdracht met de fototoestellen. Als hij niet vol voor Margriet is gegaan zou het inderdaad gek zijn dat Martine die dat wel zou doen er nu uit is, in het scenario dat Margriet dus de Mol is.
Edit: Gelukkig zegt Rik "en Chris
misschien als nummer twee". Grote kans dus dat hij toch ook vol voor Margriet is gegaan net als Chris, Marlijn en Martine!
Edit 2: Ter ondersteuning van mijn stelling dat Chris al lang vol op Margriet gaat en enkel "braaf" een tweede naam noemt: Aflevering 5: "[Martine is] de enige die ik naast Margriet nog zou kunnen bedenken." Aflevering 6: "Naast Margriet zou ik Carolina kunnen zien als Mol."