Man, dat was spannend! Ik dacht even de missing link te hebben gevonden.
Testbiecht Margriet
Aflevering 8:
De test wordt er niet makkelijker op. Ik vind Rik gewoon nog verdachte nummer 1. Hij deed vandaag bij de fabriek weer heel raar. Heel snel erdoorheen lopen met een uiteindelijk lege envelop. En als Art dat vertelt, daar ook nog om gaan zitten lachen.
Aflevering 7:
Op de een of andere manier heeft Rik een soort hotline met de Mol voor jokers. Maar ook iets heel vreemds, dat als-ie ze heeft ze met het grootste gemak aan anderen geeft. Als je jokers hebt, in dit spel, en je bent niet de Mol dan hou je ze vast.
Aflevering 6:
Ik ga toch nog spreiden. En ik denk tweeenhalf. Chris, Rik, Marlijn.
Aflevering 5:
Chris is gewoon een supermol. Gewoon in het hele leven, denk ik. Maar zeker ook hier. Een ontzettend leuke vent. Altijd lachen, dat is het perfecte masker.
Tot dan toe had ik dus
CIOD. Dat zou dus
ONSCHULDIG kunnen worden, met 10 testen (volgende week twee).
Maar helaas, aan alle goede dingen komt een eind:
Aflevering 4:
Ze hebben te veel. Er zijn vrijstellingen, er zijn stapels jokers... Het werd me een beetje te gortig misschien, te heet onder de voeten. Dus ik dacht: Ik knal hem d'r in.
Dat is het dus niet helaas.
Misschien kan iemand anders er nog iets mee?
Aflevering 3:
Mijn top twee blijft ongewijzigd. Chris en Viktor. En Marlijn, de directeur van de kinderdagverblijven in Sri Lanka is de top drie binnengedrongen.
Aflevering 2:
En daar lag het. Joker, met een briefje eronder. Of de penningmeester 200 euro uit de pot wilde halen en dat wilde achterlaten, in ruil voor de joker. Toen dacht ik: Het is ook voor Martine, dus ik moet een beslissing nemen over ons beide. Het is niet 1000 euro. Zoveel is het ook weer niet. En ik heb het gedaan.
Aflevering 1:
Carolina is heel onopvallend. Zij is de rustigste van het hele stel. Het ligt heel erg voor de hand om te denken dat zij het is. Tegelijkertijd, als een soort Droste-effect... waarom ook niet?