Voor mij is het overduidelijk Margriet.
Lezen en schrijven: Kan om veel redenen op Margriet slaan. Als zij de mol is heeft ze de briefjes (van de mol) zelf geschreven en zelf ook gelezen. Zij kreeg er immers ook 1. Daarnaast schrijft ze van beroep. (oa)
Scheepsrecht: is de enige titel die ik niet direct op logischer wijze aan haar kan koppelen maar ook niet aan iemand anders. Veel opties voorbij zien komen maar voel ze niet echt.
Verraden: Ze beweert dat Martine haar neerschoot met het lasergamen wat ik zelf niet heb kunnen ontdekken maar in de biecht voelde ze zich 'verraden'
M acht: M staat voor mol (Margriet). Acht kan slaan op dat ze de 8e in de leader is. De productie leek het over te laten komen dat ze als 8e de test maakte. In mijn ogen trok ze ook als 8e het strootje bij de schaaltjesopdracht. En had ze natuurlijk letterlijk de macht met haar zwarte vrijstelling
Schaalvergroting: Lijkt te gaan over dat ze zei dat ze schaaltje 12 had gepakt maar toch 11 blijkt te zijn.
Kantelen: Het bekende euro teken, wat het idee was van Margriet, kantelen. Krijg je de M.
De nummers die art noemt vormt het woord onschuldig. De bloem Margriet heeft oa de betekenis onschuld/onschuldig
En dan al die bloemen bij de post van de mol.
Als ze het niet is zakt me broek echt af denk
Edit: en nu weer een tweet van de Mol.. De Tamils hebben hun mol gekozen. Is dat goed of slecht voor DE POT. Ze is lesbisch. Ook een ijzersterke
Bovenstaande hints zijn overigens zeker niet allemaal door mezelf bedacht maar ik dacht ik maak even een lijstje van de Margriethints die voor mij doorslaggevend waren.