Marlijn staat ook hoog op mijn lijstje.
In het topic over Chris heeft Juuls247 de volgende (voor ons allen inmiddels wel bekende) link gepost:
http://www.npo.nl/3-op-reis/02-11-2014/BNN_101369694 Vanaf 0.52 even opletten.
Echter viel mij op dat hier ook een mogelijke hint voor Marlijn in zit: op 0.43 Chris het heeft over "Grote namen uit de muziekwereld", waarna een milliseconde '
De Mol' in de wolken verschijnt. Deze had er niet per se in gemonteerd te hoeven worden (omdat op 0.52 naast Chris nog een keer duidelijk "De Mol" kwam te staan), maar het is wel gebeurd. En nu quote ik de kandidaatspagina van Marlijn:
"
In 2010 richtte Marlijn samen met Helge Slikker het duo Miss Molly & Me op."
- Hint nummer één: Marlijn is de enige die in een band speelt (terugslaand op de woorden van Chris: "Grote namen uit de muziekwereld" + de montage "De Mol")
- Hint nummer twee: Marlijn doet dit in
duo's met Helge Slikker.
- Hint nummer drie: De, misschien té voor de hand liggende maar goed in dit plaatje passende, naam van hun band: Miss Molly & Me (misschien gecombineerd met de term "Grote namen uit de muziekwereld", als in "Veelzeggende namen", als in "De-mijn-identiteit-als-mol-zijnde-weg-te-geven namen"?).
- Hint nummer vier (in mijn ogen iets minder sterk): Duo's, als in: Chris presenteert onbewust Marlijn als Mol.