Bovendien heeft ze in aflevering 2 opdracht 2 er ook voor gezorgd dat Chris en Viktor pas na 7 minuten (van de 30) vertrokken. Het spreekt dan wel tegen haar als Mol dat ze plots 'The Lake House' vermeld. Misschien dacht ze dat Chris en Viktor ondertussen te ver weg waren om er nog op tijd te raken?
Lijkt me bij Martine niet zo moeilijk, echt super forward. Idd bij Caro wel. Die is mij iets te 'subtiel' voor een aanvallende mol
Helemaal mee eens. Ik vind Martine verre van onzichtbaar in tegenstelling tot Carolina.
Hoe bedoel je dat precies?
Beetje vergezocht misschien. Als de kandi's niet onder de paraplu's hadden gestaan hadden Chris & Rik ze gezien en waren ze niet verder gaan zoeken naar 'de andere kandidaten'.
(maar ja, ik moet toegeven: wie verzint zoiets??
)
Op zich ook een prima actie om te zeggen dat Margriet en Viktor zo snel mogelijk naar de vuurtoren moeten komen. Dat ze raar reageert als Chris "Kukelpapa" aanwijst vind ik wel verdacht, maar verder vind ik Martine niet zo mols deze opdracht.
Dat vind ik te sterk uitgedrukt. Martine laat voor haar doen wel duidelijk van zich horen, maar de enige die echt naar haar lijkt te luisteren (ze staat daar aan de zijkant ook niet heel handig) is Chris die vervolgens voor 50-75 stemt.
Maar toch 'molliger' dan voor 50-75 stemmen, zoals Margriet en Chris bijvoorbeeld.
De rest van de kandidaten hoor je sowieso niet echt.