Ik heb gisteren alle afleveringen teruggekeken en alleen op Martine gelet. Ik ben er nu van overtuigd dat zij de mols is. Bij aanvang zegt Art dat het een mol is die bovengronds werkt, aanvallend is, en verwarring zaait en dat kan je wel zeggen ( dat laatste).
Bij aflevering 1 lezen en schrijven, lest zij de opdracht voor Margriet voor, zij begint met een verkeerde camera te pakken en zorgt er vanaf het eerste moment voor dat de draden in de war raken, ze probeet ze te ontwarren, maar wie zegt dat ze niet precies het tegendeel doet.
En zo kan ik nog wel even door gaan. Ze neemt geen initiatieven, maar reageert, vaak afwachtend, maar op het juiste moment doorduwend zodat er geld uit de pot gaat. In het museum stuurt zij Evelien weg om te kijken. Het afschieten van Margriet is meesterlijk. Bij de gidsopdracht van de afgelopn aflevering duwt zij door dat ze tot de laatste cent gaan om de jokers terug te kopen.
Bij de tuctuc opdracht: overduidelijk. En ik neem wat Art zegt ter harte. Zij heeft misschien niet altijd rechtstreeks als doel geld weg te spelen, maar ze zaait verwarring. Ik vermaak me kostelijk.
En dat allemaal onder de ogen van Margriet.
Over eko en de één, trok zij niet 10 en 11?
Ik twijfel niet meer, en het is heerlijk vertoeven in deze tunnel.
Nog heel veel kijkplezier.