Even een verlate reactie na Martines vertrek...
Wow, ik had nooit verwacht dat Martine moest gaan.
Voor mij was het bijna alsof er iemand was heengegaan, en zeker toen ze bijna moest huilen.
Tijdens de aflevering geloofde ik er echt nog in. Zeker tijdens de aflevering, dacht ik meermaals, jullie hebben het allemaal fout, het kan nog steeds Martine zijn. Zeker toen die stift foetsie verdwenen was, ze het lotussymbool als eerste aanwees, en dan weer zo onhandig dat fotoparcours aflegde net zoals bij het laserspel, dacht zelfs heel even dat het allemaal een niet te evenaren act was. Allemaal wishful thinking helaas. Maar al bij al ben ik heel blij dat ze zo ver is geraakt. Oh Martine, oh Martine, wat was zij een supermooie aanwinst voor dit programma.
Achteraf bekeken, wel top van die zwarte vrijstelling, waar ik eerst van dacht dat de Mol zand in de ogen strooide van haar ondergeschikte kandidaten bleek dit dus een briljante actie van een topkandidaat. Dit was toch een van de epische momenten van deze serie!!!
En het toonde voor mij dat ze toch wel heel erg goed in het spel zat, snel denkwerk kon verrichten en toch wel veel spelinzicht had. Alles wat een goede Mol moet zijn natuurlijk, en volgens mij had ze dat ook wel goed gedaan als ze als Mol was aangesteld. Maar het is natuurlijk niet zo ...
Mijn favoriet verlaat nu het spel!
Het zonnetje ging onder in WIDM. Wat ga ik je missen op mijn televisiescherm.
Tot in de finale, ben benieuwd of je goed zat, al twijfel ik daar geen seconde aan.
Dan nu even een passend lied, speciaal voor Martine uit ons Vlaams cultureel erfgoed.
Wijst iemand mij dan nu de weg naar praatgroep 'Anonieme Vrienden van Mol Martine', ik kan wel enkele sessies gebruiken.