Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Schijnt dat Merlijn dalijk/nu bij Life 4 Cooking is (RTL 4) weet niet of het echter voor WIDM is of andere zaken.
Ik heb het ook gelezen, in hetzelfde artikel stond ook dat er in België nog altijd geen plannen zijn voor het nieuw leven in te blazen.Waarom zou je ook een programma met bijna 3 miljoen kijkers in Nederland proberen nieuw leven in te blazen."Zijn zij nou zo dom, of zijn jullie Nederlanders nu zo slim?"
Gaaf hè? (Maar was al bekend, zie een paar posts hierboven. )
Hier terug te bekijken.
Leuk interview. De eerste paar minuten gaan alleen maar over WIDM. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Qua lichaamstaal leek het er voor mij op dat Marlijn in de finale zit.
1e minuut Opdracht uit widm junior zo te zien 😃
carolinahd Morgenavond#widm aflevering 4! http://t.co/tWzbv0LOBb? And somebody's making a comeback Bekijk alvast een minuut uit de aflevering!!!
Uhmmm, wat moeten we hier van maken?? Dat Pieter terug komt of zo maar neem aan dat ze de zwarte vrijstelling bedoeld??
Leuke job Maar vertellen wie de mol is..... Niets is wat het lijkt Kan me niet voorstellen dat hij dat gaat doen. Anders is het programma ineens slecht bekeken als hij dat doet.
Ik vind zo'n zwarte vrijstelling eigenlijk helemaal niet spannend. Nu wordt er waarschijnlijk van alles verdiend en weggevaagd door dat zwarte ding en zijn er maar enkele kandidaten die nog iets voor de volgende aflevering over houden. Spannend voor die kandidaten maar ik loop er niet echt warm voor.
En in de vooruitblik zie je al dat de zwarte vrijstelling wordt ingezet dus heel spannend zal dat ook niet worden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
757 gasten en 4 vaste bezoekers