@molletjuh, dat het niet gedaan is in het verleden wil idd niet zeggen dat ze het nu niet doen. Het is alleen een beetje oneerlijk tegenover kijkers die niet naar het NOS journaal kijken, het is een beetje oneerlijk voor hen die NIET naar de staat van stasse luisteren of gezellig luisteren en kijken naar serious request. zeker in het eerste jaar. Dan moet je, zeker in het begin subtiel verwijzen... overal waar kandidaten zijn verwijs je dan naar...
dus nee...daarom denk ik niet dat wie is de mol echt hints gaat geven in andere programma's. serious request was geen hint, maar er is gewoon besloten dat de drie finalisten daar naar toe zouden gaan. Dat rik het vervolgens een hint noemt, tsja. de hint bij stefan stasse is een hint naar een hint. Ik denk niet dat ze hints gaan geven in NOS en ik geloof ook niet dat we bij Boulevard of andere programma's waar deelnemers naar toe gaan hints hebben. (wat wel weer kan is uitspraken die door de mol/winnaar/verliezer zijn uitgesproken vergelijken, maar dat is dus ook geen echte, zo bedoelde hint)