Ik bedoelde het niet neerbuigend naar bepaalde kandidaten hoor!
Misschien idd naïef maar de meeste kandidaten zijn juist kandidaten die niet in elke tv show komen opdraven. De meeste mol kandidaten zijn niet van dat soort mensen, die zichzelf bij wijze van uitnodigen bij elke talkshow, tv programma als gast etc etc.
Dus ik vind dat ik wel degelijk een punt heb. Daarbij zeg ik wel dat het natuurlijk goed kan dat er ook kandidaten zijn die denken 'hey is leuk, ben lange tijd niet op de buis geweest, die zullen er vast wel zijn geweest maar ik denk dat de liefde voor het spel wel groot genoeg moet zijn dan' en dat was bij Filemon duidelijk niet het geval.
Natuurlijk is het mooi meegenomen dat je 10 weken door tussen de 2,5 en 3,5 miljoen kijkers gezien wordt, maar als ik zo even kandidaten screen van de afgelopen jaren denk ik dat dat echt meevalt, ze verdienen geen geld (op 1 na) en het is gewoon het spel en het avontuur wat hun drijfveer is. Leuk meegenomen dat ze op tv zijn. Denk dat weinig het echt voor de promotie doen om het zomaar te zeggen. Maar ik kan ongelijk hebben
Neem nou iemand als Zarayda, die was toen ontslagen bij BNN en had eigenlijk niets. Dan is Wie is de mol wel weer ff dat zetje, dus ongetwijfeld heeft ze daar niet lang over hoeven twijfelen, maar als je kijkt hoe fanatiek zij was in het spel denk ik dat er toch een basisliefde voor het programma moet zijn. Anders kan het je niets schelen, 10 weken op de buis.