@ Thiago: ik vind Marlijn vooral heel kandidaats overkomen en ik heb haar, behalve dan in biechten of in opmerkingen in het spel, niet echt op mol-acties kunnen betrappen. Kinderdagverblijfje spelen in een opdracht is vermakelijk, maar heeft weinig met geld uit de pot halen te maken, vind ik. Kan natuurlijk best dat ik na aflevering 10 mijn woorden moet inslikken!
Marlijn is ook geen hoofdverdachte van mij, maar er zijn toch best wel wat zaken geweest die achteraf een molactie zouden kunnen zijn.
- Fort Railway Station: Ze wil geen pottenkijkers op haar perron, maar zit wel naar een ander perron te wijzen en dan nog naar een vrouw die niet eens lijkt op iemand van de foto's.
- Oud politiekantoor: Ze loopt af en toe ook alleen door het gebouw. 1 lijn afdekken is genoeg.
- National gallery: Haar muur is af en ze kan niet snel genoeg opnieuw 100 euro uit de pot gaan kijken.
- Theater Regal: Haar team staat letterlijk achter theater Regal als startpositie. Gezien de overvloed aan witte eikels in Sri Lanka kan ze gegokt hebben dat haar tip te vaag zou zijn.
- Lasergame: Met 2 enveloppes (waaronder haar eigen) tegen een boobytrap lopen (ze springt niet eens) en Viktor aansporen om verder te zoeken in plaats van met 100 euro binnen te lopen.
- Bentota: Ze gaat wat met de locals spelen in de hoop dat de andere 5 de letters niet klaar krijgen.
- Vakantiekiekjes: Ze loopt vooruit op Viktor als ze bij hotel Weltevreden aankomen en ze ziet dat kaartje niet eens hangen.
- Meet and Greet Taprobane: Ze is verantwoordelijk voor enkele foute tassen en ze stemt voor de verkeerde categorie.
- Rondleiding: Ze kiest voor jokers en speelt daarmee in op het kandidatengedrag van de anderen die die jokers weg willen.
- Klein Nederland: Zegt van de 3 pakjes in Enschede dat ze dezelfde code hebben, terwijl ze alle 3 verschillende code hebben.
- Touwtrekken op het strand: Ze heeft bij 3 foute getallen gezegd dat ze ze niet gehoord heeft.
Nu, heel eerlijk: Hier staan een aantal vergezochte zaken in ook hoor. En Marlijn deed ook ontzettend veel kandidaatse dingen in vergelijking met bijvoorbeeld Carolina.
Maar je kan niet zeggen dat Marlijn geen molacties op haar naam heeft staan.