Ik snap niet precies waarom je niet wil dat het Chris is Lo. Maar goed ieder zijn eigen mening. Ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat hij het niet is
Ik kan mij ook totaal niet voorstellen dat hij het niet is hoor. Zeker na zijn IKBENDEMOL in het dorp. Hij was de enige die het spel echt speelde daar, en vertelde wat hij dan echt gemold had. Volgens mij zitten we dus op 1 lijn
Ik HOOP alleen dat hij het niet is. Vandaar Vreesmol. Dit omdat ik het geld uit de pot halen van Chris wel heel knap vind, maar daarbij wel verwacht dat je ook onverdacht blijft. En dat laatste lapt hij totaal aan zijn laars. Al na dag 1 wist iedereen wel dat Chris de mol is. "Zo kan je het dus ook spelen", zegt Art dan droog. Ja, flauw. Lekker makkelijk. TE makkelijk. TE Obvious.
Martine en Marlijn heb ik als wensmol omdat ik dat totaal niet meer verwacht. Ze zouden het ZO knap hebben gespeeld!
Rik niet... die heeft nu ook een hoog - flauw - gehalte door al zijn molstreken af te schepen als hulpmol - acties. Buiten dat heb ik ook nooit molpotentie gezien in Rik.
En tja, Margriet... zou ik ook leuk vinden hoor, maar zij valt simpelweg uit te sluiten middels de wie-verdenkt-wie.
Nee, ik zit gewoon 100% op Chris, all-in. Hij klopt binnen mijn 'regels' en ik zou drastisch mijn methode (toch succesvol in 13 van de 14 gevallen maar disclosure van lightman: wel pas in de finale
) moeten wijzigen mocht hij het niet zijn (om G-root nogmaals te quoten haha).