Ik begrijp er niets van.
De ZV is een vijand van de mol , de mol ziet m liever komen dan gaan. Daar zijn we het allemaal over eens
Nou, juist
Dus er is dan toch geen verdere uitleg?
Dat is 'm, zoals jij het verwoordt.
Het feit dat Margriet het ook nog enorm verhult maakt het nog eens extra onmols. Alle aandacht ging dagenlang uit naar Martine. Daar zit dan weer een mols kantje aan, namelijk dat zij zich zo kandidaats wilde doen voorkomen dat het mols werd.
Margriet doet helemaal niet zoiets... in feite is het tot op de dag van uitzending voor die kandidaten onduidelijk dat zij degene was die de ZV had gepakt. Totaal onmols, deze hele affaire.
En hoezo "de productie wil dat ie er in komt"? Waarom zouden ze per se willen en wat heeft de mol daarmee te stellen? Als ie er zo nodig in moet dan verzinnen ze wel een plan B, of ze leggen bij de laatste kandidaat alleen nog maar ZV's neer want er kwamen er nog diverse NA Margriet.
Ik geloof sowieso niet dat de ZV er in 'moest', wat is nu helemaal het spelelement? Behalve dat het heel nadelig is voor de mol? Die is hem liefst kwijt dan rijk. En in feite was het al genoeg dat Art zegt "er lag ook de ZV". Daar hebben we nog daaaaaaaaaaaagen lol van gehad, van die niet-bestaande 2e ZV. Dus als de 1e niet eens gepakt was, prima toch?
ZV in de handen van een kandidaat gevaarlijk voor de mol? I'm total lost here. Logica?
Ik kan dus geen enkel belang van de productie zien maar als je die moet zien dan planten ze de resterende bakjes gewoon vol ZV's de laatste ronde(s), geen punt. Maar het liefst loopt iedereen de ZV voorbij, en de mol gaat al sowieso het ding niet anoniem inzetten, dat snap ik echt niet