Rik is de mol
OK dan scheiden hier onze wegen, het was een leuk seizoen met je, Moedermol (Viktor, Chris)
Ben het wel met je eens hoor: Rik was echt smug staande naast Art. Maar Margriet komt nauwelijks in beeld of ter sprake... die heeft heel afl. 10 nog
Ik heb op de Molbeurs wel alles ingezet op Rik (maar da's alleen om nog kans te maken haha) dus ik help het je hopen.
Rik zijn biechten zijn erg gescript lijkt het wel, slecht acteerwerk. En die jokers....
Maar dat is het dan wel. Hij komt laag in mijn methode uit. Met name het loner-verhaal past helemaal op Margriet maar totaal niet op Rik. Die zoekt overal anschluss, tot aan de ontbijttafel aan toe
.
De mol is de laatste aflevering juist ook niet ontspannen. Dan zijn er nog 3 tegenover je die wel weten dat jij de boel verstiert en komt het wel erg dichtbij. Als je ziet hoe ze de aansluiting bij de andere 3 mist daar op haar hotelkamer!!! Ze probeert uit arren moede maar een onderwerp op tafel te gooien. "Chris, laat de pot eens zien". Maar ze wordt aan alle kanten genegeerd. Zielig om te zien. De anderen zijn volkomen frank en vrij... ze weten wie de mol is, ze spannen nu dus samen, 3 tegen 1, de spanning is eraf.
Viktor was inderdaad de enige die Rik al vanaf aflevering 2 meenam in de test tot aan nr. 1 verdachte bij zijn exit. Rik kan dus sowieso niet. Temeer omdat heel mysterieus 'ineens' Rik door alle kandidaten
genoemd werd. Kwam zomaar uit de lucht vallen. Typisch gedaan dus om even te maskeren dat Rik de mol niet kan zijn door exit Viktor. Een week later was de maskerade er al weer af.
Zo is er ook de hele serie een grote maskerade rond Chris geweest. Die werd verdacht gemaakt. Maar dat bleek reuze mee te vallen want hij schopte het zelfs tot penningmeester! Net als Rik DE grote vertrouweling van de groep.
Als Rik dus de mol is mag mijn complete methode wel de prullenbak in, niet slechts delen ervan