Chris of Rik.
Martine: als mol zou leuk zijn, zeker met die slapstick humor door Margriet lekker als aanvallende mol in de rug te saboteren
Is dan een vrouwelijke Jon II
Viktor: kan wel als mol, maar hij zit niet in de beste molposities, slooft zich dan wel uit voor 100 euro/mol=held-theorie
Carolina: doet niet echt haar best, laat staan dat ze de moeite neemt om te mollen. Echt een Zaraydaatje wat mij betreft.
Margriet: doet eerder mee als Karin-de-Groot-type, super geconcentreerd wel als penningmeester.
Marlijn: vind ik een Sanne/Liesbeth type, wel fanatiek meedoen maar dan als kandidaat.
Ajouad: is nu duidelijk in zijn doen en laten een kandidaat, die net zoals Sebastiaan Labrie of Pepijn dingen doet waarvan je denkt: waar is die nu weer mee bezig
Bij Rik valt alles samen qua molposities, afleveringtitels, hints in afleveringen en hij wordt minder verdacht dan Chris geloof ik onder de kandidaten. Chris blijft voor mij mijn back-up, want hoewel ik hem niet zo goed in molposities zie terugkomen in het begin, heeft ie deze aflevering het wel voor elkaar gekregen. Maar dan nog ontbreekt een rode-draad-hint zoals bij Rik al wel gevonden is.