Gisteren had ik dan eindelijk tijd
om aflevering 1, je moet bij het begin beginnen, op mijn gebruikelijke manier te analyseren.
Voor de leesbaarheid en lengte van het bericht heb ik de details gemakshalve weggelaten.
Prematuur voor harde conclusies, aangezien slechts gebaseerd op observaties van de eerste aflevering, zijn dit in het kort mijn bevindingen:
- Ajouad en Marlijn zou ik omschrijven als zeer kandidaats (al bijna een streep erdoor)
- Bij Rik, Viktor, Margriet,
Evelien in meer of mindere mate kandidaatse reacties/emoties waargenomen die mij serieuze twijfel geven over hun Molschap - Zou ik de Mol zoeken tussen Carolina, Chris, Martine,
Pieter
Als Viktor de Mol is, dan is er dit seizoen een Mol die zelf twijfels had of hij wel goed voorbereid was en een Mol die het executiescherm van Art beschouwde als iets negatiefs (in ieder geval in afl. 1 dan). Dit staat wat mij betreft haaks op de bewering (van Art) dat we dit jaar te maken hebben met een agressieve Mol die doelbewust en vol zelfvertrouwen de kandidaten confronteert en misleidt.
Over Carolina bestaan er in twee andere topics spoiler-achtige twijfels of zij wel de Mol kan zijn. Ik weet zelf nog niet goed wat ik hier mee moet. Trek je eigen conclusies.
Ik wil ondertussen zo snel mogelijk verder met aflevering 2