Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 319378 keer)

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 22-01-2015, 23:19:26 »
Na deze aflevering houd ik eigenlijk alleen nog Carolina en Rik over. Rik ligt me er te dik bovenop, dus ik blijf voorlopig nog even op carolientje.

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 22-01-2015, 23:23:04 »
Na deze aflevering houd ik eigenlijk alleen nog Carolina en Rik over. Rik ligt me er te dik bovenop, dus ik blijf voorlopig nog even op carolientje.
::jaja:: , met Martine als outsider.

Margriet kunnen we nu wegstrepen omdat zij de goede categorie koos bij opdracht 3 en deze keus doordrukte.
Chris haalde geld binnen en koos ook voor de juiste categorie.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #202 Gepost op: 22-01-2015, 23:24:11 »
Ik blijf bij Martine.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #203 Gepost op: 22-01-2015, 23:28:13 »
::jaja:: , met Martine als outsider.

Margriet kunnen we nu wegstrepen omdat zij de goede categorie koos bij opdracht 3 en deze keus doordrukte.
Chris haalde geld binnen en koos ook voor de juiste categorie.

Volgensmij heb ik mijn soulmate gevonden dit seizoen! ::bravo:: (Martine staat namelijk op nummer 3 van mijn lijstje, maar ik zie haar als iets minder verdacht door haar aanwijzing naar 'Lake house' en haar goede bijdrage aan de kiekjesopdracht van deze aflevering. Haar gezichtsuitdrukkingen blijf ik wel apart vinden bij de uitleg van opdrachten en bekendmakingen van het al dan wel of niet geslaagd zijn van de opdrachten)

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 23-01-2015, 00:15:00 »
Ik blijf bij Carolina .

De aandacht bij opdracht 1 is gevestigd op Viktor lijkt het. Echter is er geen enkele goede foto door of met Carolina genomen. Naast haar vind ik alleen Martine en Rik verdacht, maar die vind ik kandidatengedrag vertonen met betrekking tot het omgaan met de jokers en vrijstellingen (hoewel de tactiek van Martine als mol niet logisch is, maar wel zeer tof zou zijn). Verder is Carolina natuurlijk ook de kandidaat die het minst opvalt op een familiefoto tussen foto’s van Sri Lankezen. Helemaal niet zo gek als Rik haar niet gezien heeft. 

Ook vind ik C15, de groenzwarte nagellak en het niet in beeld komen van CAD vrij sterke hints naar haar.
Ik moet nog eens wat dingen terugkijken om Rik en Martine met haar te vergelijken, maar Carolina stijgt er qua hints, molposities en potentiele molacties bovenuit.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 23-01-2015, 00:40:13 »
Ik blijf ook bij Rik, en toch ook nog Chris. Ik durf hem nog niet af te schrijven

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #206 Gepost op: 23-01-2015, 00:49:45 »
1. Carolina
2. Martine
3. Viktor
4. Rik
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #207 Gepost op: 23-01-2015, 00:56:37 »
Na Margriets keuze voor het goede aantal antwoorden denk ik toch echt dat ik een nieuwe Mol moet gaan zoeken. Martine is de meest aantrekkelijke keuze op het moment.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 23-01-2015, 01:52:29 »
Tja, als het nu nog niet duidelijk is >:D Viktooooooooooooor ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 23-01-2015, 08:00:01 »
Nog steeds op Martine en Rik.  ::vergroot::
Laten we jabberen.

Offline Meezter

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 23-01-2015, 08:04:54 »
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Moljet

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 23-01-2015, 17:15:26 »
Voor mij momenteel Martine en Rik het meest verdacht, Chris ook nog verdacht, Margriet een klein beetje. Heb de rest voor nu even afgeschreven. Zo'n zin in vanavond, hopelijk weer iets meer duidelijkheid!

Heb me alweer bedacht sinds gisteren. Heb Rik nu op 1, Martine en Carolina een klein beetje verdacht. Margriet en Chris heb ik afgeschreven :-)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #212 Gepost op: 23-01-2015, 19:20:17 »
Ik ga gewoon nog steeds voor Margriet als mol. Opdracht 3 beschouw ik als een soort "mol als held"-actie. Zij stemt met de minderheid mee voor de goede keuze, terwijl een duidelijke meerderheid beslist tot een foute keuze.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 23-01-2015, 21:56:34 »
Ik ga gewoon nog steeds voor Margriet als mol. Opdracht 3 beschouw ik als een soort "mol als held"-actie. Zij stemt met de minderheid mee voor de goede keuze, terwijl een duidelijke meerderheid beslist tot een foute keuze.

Probleem is, dat ik het idee heb dat zij (met Ajouad) de goede keuze initieert; ze is er heel vastberaden over en probeert de anderen te overtuigen? Dat vind ik dan wel dapper, of ze moet er op hopen dat ze zo erg verdacht wordt dat de meerderheid toch niet mee gaat.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 23-01-2015, 23:06:20 »
Buiten dat het niet kan vanwege Evelien en Ajouad, past het een mol ook niet de zwarte vrijstelling in te zetten?! De mol wil liefst juist andersom, namelijk dat anderen zoveel mogelijk jokers hebben zodat de boel vertroebelt. Viktor dus, die daar alle gelegenheid toe geeft.

Offline Yaco

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 23-01-2015, 23:13:23 »
Buiten dat het niet kan vanwege Evelien en Ajouad, past het een mol ook niet de zwarte vrijstelling in te zetten?! De mol wil liefst juist andersom, namelijk dat anderen zoveel mogelijk jokers hebben zodat de boel vertroebelt. Viktor dus, die daar alle gelegenheid toe geeft.
Ja, maar hij geeft ook alle gelegenheid tot het pakken van geld. Ik denk juist dat een mol zich totaal niet druk hoeft te maken over of vrijstellingen(groen of zwart) of jokers gevonden worden. Ik kan je keuze voor Viktor wel begrijpen, maar niet hoe je er na deze aflevering nog sterker van overtuigd bent...

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #216 Gepost op: 23-01-2015, 23:27:40 »

Denk niet meer dat je hoeft te reageren op dit topic hoor. Echt ieeeeeeeeeedereen of dit forum weet jij dat denkt dat Viktor de mol is haha.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 23-01-2015, 23:29:48 »
Ja, maar hij geeft ook alle gelegenheid tot het pakken van geld. Ik denk juist dat een mol zich totaal niet druk hoeft te maken over of vrijstellingen(groen of zwart) of jokers gevonden worden. Ik kan je keuze voor Viktor wel begrijpen, maar niet hoe je er na deze aflevering nog sterker van overtuigd bent...

Nou ja, bij mij werkt het tijdens de aflevering gewoon zo dat ik denk bij de start van zo'n opdracht: hoe zou de mol opereren? En Viktor heeft in alle 3 de opdrachten werkelijk perfect werk afgeleverd. (Ook met het jokers pakken... ik zou er als mol ook niet vanuit gaan dat er uberhaupt kandi's BESTAAN die geld gaan pakken?!) Dat was wel even anders bij Evelien: van haar stapte ik af omdat ze gewoon totaal kandidaats was.

Voorbeeldje: ik zag Viktor ijveren om het namen aantal zo laag mogelijk te houden. Hij slaag daar ook in; het werd 30-50 en hij leek er berustend uit te zien. Ja, dan moet Art vervolgens wel gaan zeggen dat de opdracht mislukt is. Anders zou er subiet een streep gaan door Viktor, zoals Evelien wel overkwam.

Maar Viktor was echt 100%, ook nu weer ::ok:: ::bravo::

Offline JijBentDeMol

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 24-01-2015, 06:27:02 »
Denk niet meer dat je hoeft te reageren op dit topic hoor. Echt ieeeeeeeeeedereen of dit forum weet jij dat denkt dat Viktor de mol is haha.

Eens, die zit zo diep in een tunnel dat zelfs theorieën als feit worden bestempeld.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 24-01-2015, 16:06:58 »
Ik blijf na aflevering 4 bij Carolina als hoofdverdachte al verdenk ik Martine steeds meer, Margriet (koos voor 50-75 goed onthouden namen) daalt naar plaats 3. Chris en Marlijn (beiden geld binnengehaald) verdenk ik niet meer, Viktor lijkt mij ook weinig waarschijnlijk als mol (hij had de bom gemakkelijk kunnen verzwijgen), Rik is een twijfelgeval.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2015, 18:56:41 door Luc »