Ik heb nog steeds geen flauw idee wie de mol is, want ze hebben allemaal acties waardoor ik ze in andere jaren had weggestreept (en daarmee meestal uiteindelijk bij de goede mol uitkwam).
Chris heeft de vorige aflevering te veel goed gedaan (en werd daarvoor het meeste verdacht op .nl, meestal ook wel een goede indicatie dat iemand het niet is).
Marlijn heeft 500 euro gepakt terwijl dit onnodig was.
Margriet wordt straks waarschijnlijk heel erg verdacht straks vanwege de verdwenen 200 euro, en ik vraag me af of je jezelf als mol zo in de spotlights zou willen zetten (hoewel we volgende aflevering nog maar moeten zien hoe dat uitpakt). Maar in combinatie met kiezen voor het meeste aantal namen goed vind ik haar erg onmols.
Rik komt op mij heel kandidaats over, doet ook te veel goed naar mijn idee (hij wordt bijvoorbeeld bij de laseropdracht afgeschoten zonder envelop, als mol laat je je wel mét enveloppen afschieten lijkt me).
Viktor komt op mij ook erg fanatiek en kandidaats over, en komt als enige binnen bij de laseropdracht terwijl dit compleet onnodig is. Het melden waar de bom ligt komt op mij ook erg onmols over.
Carolina is te onzichtbaar, ze zit wel vaak op de goede molpositie maar wat doet ze daar dan eigenlijk mee?
Martine zet zichzelf wel heel erg in de spotlight door te zeggen dat ze de zwarte vrijstelling heeft, lijkt me ook raar voor een mol om te doen.
En toch is één van de bovenstaande personen de mol... ik hou het in de pool in ieder geval nog maar op Marlijn, want switchen heeft denk ik niet zoveel zin meer
Ik hoop dat komende aflevering wat meer duidelijkheid geeft