Helaas stond Viktor er niet bij dus ik moest iets anders kiezen
. Heb Martine maar aangeklikt want die zat wel steeds in de goede groepjes naast Viktor: ze verkoos Margriet als penningmeester en ze wilde per se 30-50 ipv 50-75.
Qua bondjes is ze langzaam naar Viktor toe gegroeid. Ze neemt afstand van Margriet, horen we de dames biechten. Caro is nog aantrekkelijker want die stuurt nu al 2 slapies naar huis.
Martine is in elk geval net als Viktor ook een hele aanvallende mol, dat klopt heel wat beter dan Caro en Rik die anders ook nog zouden kunnen. Alle 3 kunnen normaliter niet meer want dan waren Pieter en Viktor nog wel in het spel.
Ik moet maar aannemen dat Ajouad toch nog een keer geswitcht is olv. Chris en gekozen heeft voor Margriet en Marlijn ipv. Martine (zoals Chris doet). En dat Viktor en Pieter TE weinig op Martine hebben ingezet
Dan zou het ergens nog kunnen. Caro en Rik zijn nog moeilijker want die waren in de duidelijke top-2 bij de afvallers.
Rik strooit wel erg vrolijk met al die jokers, eentje naar Marlijn, eentje naar Martine, en daaaagen de tijd te bedenken dat je dan wel eerst die ZV wil zien als in een ruil maar dat doet ie dan niet?! Dat is dan wel weer mols. Dus hij en Caro hebben wel wat. Martine wint het echter door die aanvallende stijl die ook zo anders is dan de productie ooit had gezien (geklooi met die ZV?!). Klopt niet bij Caro en Rik.
Bij de rest staan al zoveel strepen... die namen kan ik niet meer lezen