Ik vond dat je best sterke betogen had voor Chris als mol qua voorkennis en dergelijke. Ik had me ook voorgenomen om hem toch nog in de gaten te houden, maar in de laatste 6 opdrachten doet hij 5 opdrachten goed.
- Hij staat op 2 goede foto's en is niet betrokken bij de mislukte of niet gehaalde foto's
- Hij haalt geld uit de bakjes
- Hij kiest de goede categorie 50-75
- Hij geeft 2 goede antwoorden bij het graven (oke dit is verdedigbaar voor een mol als je weet dat hier toch niks ligt)
- Er komt 1500 euro binnen bij het bezorgen onder zijn regie
Sja, je zult mij die dingen niet horen ontkennen. En tóch denk ik dat Chris de Mol is.
Alhoewel - en ik zeg het nog maar eens een keer - ik dit jaar een stuk minder zeker ben dan de afgelopen 3 seizoenen.
Net als de meeste mensen hier, probeer ik kandidaten weg te strepen om zo bij de Mol uit te komen. Niks bijzonders, alleen geloof ik dat ik vaak andere criteria hanteer dan veel andere molloten. Ik streep zelden iemand weg omdat hij geld binnenhaalt (of in het algemeen iets goed doet). Volgens mij is dat namelijk een bewezen onbetrouwbare methode waarbij je blik flink vertroebeld kan raken.
Liever speur ik inderdaad naar dingen als tekenen van voorkennis of juist een gebrek daaraan. Is ook altijd discussie over mogelijk, maar toch bevalt die methode me een stuk beter.
Nou ja, en daar komt voor mij op dit moment met kop en schouders Chris uit rollen.