Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 319473 keer)

Offline Molletjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #320 Gepost op: 31-01-2015, 15:40:52 »
Dat is waar. Een vraagje: had je Susan vlug door vorig jaar? Daar vond ik het ook al snel heel duidelijk. En ze was imo helemaal geen goeie Mol.

Vorig jaar zat ik in de Freek tunnel. Susan verdacht ik niet inderdaad omdat ik vond dat het overduidelijk was vond het ook geen goede Mol zeker niet toen ik de laatste aflevering zag. Was echt een afknapper dat seizoen. Maar ik vind Rik totaal niet te vergelijken met Susan. Hij heeft goede (Mol)actie's, is wat mysterieus en brengt weinig geld binnen. Heb ook niet echt het idee dat hij massaal verdacht word.  

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #321 Gepost op: 31-01-2015, 16:01:33 »
Vorig jaar zat ik in de Freek tunnel. Susan verdacht ik niet inderdaad omdat ik vond dat het overduidelijk was vond het ook geen goede Mol zeker niet toen ik de laatste aflevering zag. Was echt een afknapper dat seizoen. Maar ik vind Rik totaal niet te vergelijken met Susan. Hij heeft goede (Mol)actie's, is wat mysterieus en brengt weinig geld binnen. Heb ook niet echt het idee dat hij massaal verdacht word.  

I rest my case! :P

Rik heeft wel meer molacties, daar zal niemand aan twijfelen. Net als bij Susan zat ik al vrijwel meteen op Rik door de overdreven verontschuldigende en talrijke biechten gecombineerd met wat ik een onnatuurlijke lichaamstaal zou noemen. Maar blijkbaar is niet iedereen zo gevoelig daarvoor. ;)

Hier op het forum en in de statistieken van Moltalk scoort Rik toch hoog. Al heb ik de uitzending van MT van gisteren nog niet gezien. Als je het gemiddelde van iedere week zou nemen in deze poll dan scoort Rik het hoogst, zou ik inschatten. Verschillende kandidaten (Marlijn, Viktor, Carolina, Margriet) hebben tijdens het spel ook al aangegeven dat ze Rik voor geen cent vertrouwen.

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 31-01-2015, 16:11:44 »
Oh maar begrijp me niet verkeerd! Ik verdenk Rik ook door de combinatie van zijn manier van spelen, de evt. molactie's, zijn biechten, het jokerverhaal, weinig geld binnenbrengen bla bla bla. Maar Victor werd bijv. ook verdacht door dat kamersleutel/joker verhaal, Marlijn idem dito, Martine word verdacht omdat ze zo dommig over kan komen waar mensen weer twijfels bij hebben. Zo heeft iedere kandidaat wel iets.
Maar om nu alleen bij Rik te zeggen dat het zo overduidelijk is?  ::ohno:: 
Maar goed ben er wel klaar mee. Jij vind het overduidelijk prima.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2015, 16:14:13 door Molletjuh »

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 31-01-2015, 16:18:41 »
Oh maar begrijp me niet verkeerd! Ik verdenk Rik ook door de combinatie van zijn manier van spelen, de evt. molactie's, zijn biechten, het jokerverhaal, weinig geld binnenbrengen bla bla bla. Maar Victor werd bijv. ook verdacht door dat kamersleutel/joker verhaal, Marlijn idem dito, Martine word verdacht omdat ze zo dommig over kan komen waar mensen weer twijfels bij hebben. Zo heeft iedere kandidaat wel iets.
Maar om nu alleen bij Rik te zeggen dat het zo overduidelijk is?  ::ohno:: 
Maar goed ben er wel klaar mee. Jij vind het overduidelijk prima.

Ik vind het juist niet prima! Net als vorig jaar hoop ik dat ik verkeerd ben en dat het louter tunnelvisie is. :\'(

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #324 Gepost op: 31-01-2015, 16:25:00 »
Margriet wordt door de andere kandidaten behoorlijk verdacht, en dat is wat mij betreft niet geheel ten onrechte.

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 31-01-2015, 16:27:39 »
Ik vind het juist niet prima! Net als vorig jaar hoop ik dat ik verkeerd ben en dat het louter tunnelvisie is. :\'(

Nee je leest het verkeerd had beter en komma kunnen plaatsen.  Opnieuw dan: jij vind het overduidelijk, prima. Met andere woorden jij vind dat en ik ben er klaar mee.

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 31-01-2015, 16:30:07 »
Margriet wordt door de andere kandidaten behoorlijk verdacht, en dat is wat mij betreft niet geheel ten onrechte.

En wel meer kandidaten ::jaja::

Offline Moljet

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 31-01-2015, 17:42:43 »
Ik blijf bij mijn mol Rik, buiten dat hij verdachte dingen doet/zegt, zou ik (persoonlijk) hem ook een goede en dappere mol vinden   ::ok::
(martine en Carolina en in mindere mate Margriet zitten nog wel ergens in mijn achterhoofd)

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 31-01-2015, 17:45:47 »
Ik blijf in mijn 'martine-tunnel' :)

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 31-01-2015, 18:41:31 »
Chris is mijn hoofdverdachte nog steeds, maar rik kan je ook niet vertrouwen volgens mij.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 31-01-2015, 18:55:29 »
Na het terug kijken blijf ik toch op Margriet hangen al heb ik wel een aantal kandidatentrekjes gezien waardoor ik toch wat twijfel

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 31-01-2015, 22:06:55 »
Ik blijf lekker in m'n Martine-tunnel (met Margriet en Rik nog steeds in m'n achterhoofd)

Offline DylanS

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 1-02-2015, 20:32:45 »
Waar ik vorig jaar lekker zelfverzekerd in mijn Freek-tunnel zat en hier niet meer uit kwam.  ::schaam:: Blijf ik dit jaar maar twijfelen: 'Martine, nee het is Margriet, Margriet? Nee! het moet Martine zijn.' Zo gaat mijn hoofd als ik erover denk wie de mol is...

Sinds aflevering 1 heb ik Martine in de poule ingevuld, maar blijf maar twijfelen tussen deze twee.
Margriet heeft goede dingen gedaan, maar Martine ook (weliswaar in mindere mate maar toch).
En dan zijn er voor beide goede hints. Echter, de uitleg van de titel 'Schaalvergroting' naar mol Margriet is ijzersterk. Is het dan toch Margriet? Maar Martine doet het qua geld ook niet bepaald goed (en wat een leuke mol zal Martine zijn...)

Moeilijk Moeilijk   :(

Online Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #333 Gepost op: 2-02-2015, 00:44:13 »
Ik heb Martine als Mol, vanwege de Mol-speelt-een-rol, wie is de Mol niet, als wensmol, een stukje voorkennis en omdat ze toch wel degelijk gemold kan hebben soms.

Toch zijn Margriet & Carolina ook niet helemaal weg te strepen, dus ik kan nooit zeker zijn van m'n zaak. :-\\ Ik kan natuurlijk wel doen alsof. ::trots::
...óf niet!

Offline _Chiel_

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 2-02-2015, 14:06:36 »
Ook Martine als Mol. Als Rik de mol is hij naar mijn idee een slechte mol, hij wordt nu al voor het grootste gedeelte verdacht door het publiek, en te duidelijk hints naar Rik als mol.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 2-02-2015, 21:17:00 »
Ik ben na herbekijken van de afleveringen overgeschakeld op Margriet als hoofdverdachte. Carolina (zat in de rondleiding op de verkeerde positie en haalde 2 pakketten binnen) verdenk ik nu minder (maar ik hou nog rekening met haar), Martine sluit ik ook niet uit. Chris en Marlijn staan bij mij buiten verdenking.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 21:24:41 door Luc »

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #336 Gepost op: 2-02-2015, 21:42:32 »
Ik ben na herbekijken van de afleveringen overgeschakeld op Margriet als hoofdverdachte. Carolina (zat in de rondleiding op de verkeerde positie en haalde 2 pakketten binnen) verdenk ik nu minder (maar ik hou nog rekening met haar), Martine sluit ik ook niet uit. Chris en Marlijn staan bij mij buiten verdenking.

Welkom in kamp-Spruitje.  :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 3-02-2015, 13:58:19 »
Mijn stem gaat naar Chris.

Ik ga er vanuit dat de mol zelf geen hand heeft gehad in het hulpmolschap uit aflevering 1, dus Marlijn, Martine en Margriet vallen af.
Rik strooit zó met jokers, dat zal de mol niet zo gauw doen denk ik. Ik zou hem meer als een soort Arjen zien, die erg zeker is van zichzelf.
Als Carolina de mol zou zijn wordt het niveau "krijtje weggooien" nog niet eens gehaald ben ik bang, dus ook een streep door haar.

Voor de rest zegt geld in de pot brengen de laatste jaren al niks meer helaas dus dat is zeker geen reden om Chris af te schrijven.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2015, 14:08:29 door kloas »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #338 Gepost op: 3-02-2015, 17:34:09 »
Margriet.

Goed om te zien dat ze weer opgeklommen is tot de nummer drie in deze poll.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 3-02-2015, 18:48:47 »
Goed om te zien dat ze weer opgeklommen is tot de nummer drie in deze poll
;) Ja. Maar ik vind Martine nog stoerder, omdat ze bij de apps laatste staat... ik denk dat Margriet nog wel eens kanshebber kan zijn in de finale... als inderdaad Chris nu exit is dan zal Margriet wat anders moeten verzinnen dan haar mollen Viktor&Chris... komt ze wellicht toch bij de goede mol uit ::pinokkio:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)