Normaal word ik naarmate het programma vordert steeds zekerder van de mol, maar dit jaar is het precies andersom.
Mijn mol Martine die goede kokers helpt pakken op het strand en waar op haar geklungel in de vrachtwagen onnodig extra wordt ingezoomd (volgens Marlijn in de biecht drukt Martine allerlei knopjes in)
Dit terwijl mijn nummer 2, Margriet, deze aflevering de ene na de andere molactie uithaalt, verkeerde kokers op het strand de 9 en E doordrukken bij de vrachtwagens. Maar wordt dit niet te duidelijk in beeld gebracht? En ze zou dan een soort Anne-Marie-2 zijn, want alle kandidaten verdenken haar.
Zelfs voor Chris en Marlijn, die ik eigenlijk al lang geschrapt had, zie ik weer goede aanwijzingen voorbij komen
Zou wel grappig zijn als Margriet de mol blijkt te zijn en als oud hoofdredacteur van de Opzij ervoor zorgt dat de man-vrouw-man-vrouw afwisseling van de mol (die er volgens mij tot nu toe altijd geweest is?) dit jaar doorbroken wordt.
Twijfel alom dus, snel nog maar een keer de uitzending terugkijken, al ben ik bang dat ik daar ook niet veel wijzer van word
Voorlopig blijf ik maar bij Martine
Edit: typo