Ik lag met griep op bed... groot voordeel want ik heb alle afleveringen nu kunnen herbekijken
Mijn mol is Chris. Ik moet er maar in berusten dat het 'weer zo'n seizoen is'... het ligt er allemaal erg dik bovenop maar volgens de wie-verdenkt-wie kan het haast niet anders meer.
Mijn wensmol blijft Martine maar nu Caro er op haar uit is moet ik haar laten varen. Ze komt ook helemaal niet mols over en is net zoals Viktor heel primair. Echt een wensmol dus maar dat is ons niet gegeven.
Chris is echt overal super-secundair en gaat voor de grote geldsommen. Kleine bedragen haalt hij klaarblijkelijk wel voor de pot binnen zoals de 250,- uit het bakje. Vind ik toch wat minder voor een mol, maar goed.
Hij lijkt erg op Anne Marie die ook al vanaf het allereerste moment in aflevering 1 super verdacht werd. Zo erg als Chris het maakt is het echter nooit geweest dus dat zullen ze wel bedoelen met dat super-aanvallende.
Hij is nooit hulpmol geweest, dus dat strookt met mijn verwachtingen. Hij zit steeds in super-posities zoals helikopters of is het centrale punt op het meer. Allemaal bijzaken wellicht maar nu ik de beelden opnieuw heb bekeken zie ik vooral zijn molse houding, met daarbij de opmerkingen van de andere kandidaten dat hij zich zo afzijdig van de groep houdt (loner).
Wat dat betreft logisch dat hij met Ajouad het perron opgaat en hem vervolgens 3 weken lang in het spel houdt want in de 4e aflevering kon het niet anders dan dat hij meteen zou gaan: iedereen maakte de test super goed; Ajouad zal praktisch geen vraag goed hebben gehad.